خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی حوزه مقاومت شهید خادم‌پر همدان مطرح کرد

اقتصاد مقاومتی تنها راه سرعت بخشیدن به توسعه اقتصادی

مسئول بسیج سازندگی حوزه مقاومت شهید خادم‌پر همدان گفت: با توجه به شرایط کنونی جهان می‌توان با تکیه بر جوانان و اعتماد به توانمندی های موجود و اقتصاد مقاومتی به اقتصادی پایدار و درحال رشد رسید.
کد خبر: ۸۵۹۹۶۵۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸

پوریا صارمی‌شهاب در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان بیان داشت: با توجه به شرایط موجود جامعه جهانی که نظام سلطه قصد دارد هر کشوری که برای استقلال خود تلاش می‌کند و مقابل استکبار جهانی ایستاده است را با تهدید وابزار تحریم از مسیر و آرمان‌های خود باز دارد اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت کشور از رکورد و افتادن در مسیر رشد و توسعه و بالندگی است.

وی تصریح کرد: امروز می‌توان با تکیه بر دانش و توانمندی جوانان کشور و ذخایر عظیم کشور دست به تولید تمام نیازهای کشور زد و در بیشتر احتیاجات کشور را خودکفا کرد.

مسئولبسیج سازندگی حوزه مقاومت شهید خادم پر همدان با بیان اینکه پرورش دام و طیور بخش مهمی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی را تشکیل می‌دهند اظهار داشت:ذخایر ژنتیکی کشور ما دست نخورده هستند و می‌توان با کمی امکانات از آنها تولید قابل قبولی به نسبت شرایط انتظار داشت.

وی ادامه داد: امروزه که تولید تخم مرغ و گوشت مرغ به دلیل وجود بیماری های گوناگون موجود در این صنعت کاری دشوار و ریسک پذیر است می‌توان با تکیه بر مرغ های بومی کشور که به بیماری های منطقه ای خود مقاوم هستند نیازها را به صورت خودکفا بر آورد کرد.

صارمی‌شهاب اضافه کرد:در هر عرصه‌ای که تفکر بسیج وارد شد و بر دانش و توانمندی‌های جوانان کشور تکیه داشت، شاهد رشد و بالندگی وسیع در آن عرصه بوده‌ایم که نمونه این رشد و پیروزی و بالندگی را می‌توان در دفاع مقدس، صنعت نفت و صنایع دفاعی و هسته ای مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه هر جابسیج با روحیه جهادی خود وارد عمل شده و بسیجیان در آن تلاش کرده‌اند پیشرفت داشته‌ایم، گفت: امروزصحنه اقتصادکشور نیز نیازمند روحیه جهادی و تلاشگری بسیجیان است تا بتوانیم در سایه ولایت فقیه از کندی رشد به پیشرفت و توسعه و توانمندی در این زمینه برسیم.

مسئول بسیج سازندگی حوزه مقاومت شهید خادم پر همدان در پایان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی تنها راه سرعت بخشیدن به توسعه اقتصادی است، از مسئولان اقتصاد خواست با اعتماد بر جوانان در راستای پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور گام بردارند چراکه تاریخ نشان داده هر کشوری که چشم امید به بیگانگان و غرب داشته نتیجه ای جز ذلت و استکبارپذیری و نفوذ در آن دیده نشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات