خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان همدان مطرح کرد

بسیج نجات‌بخش جهان اسلام از استکبار جهانی

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان بسیج را نجات‌بخش غرب آسیا و جهان اسلام از دست سلطه وهابیت، لیبرالیسم و استکبار جهانی دانست و گفت: انقلاب اسلامی به برکت راه و منش و فرهنگ بسیج از گردنه‌ها عبور کرده است.
کد خبر: ۸۵۹۸۸۲۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، طیب فریادرس امروز در همایش «جنبش دانشجویی و مقابله با نفوذ» که به مناسبت دوم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج دانشجویی در دانشگاه بوعلی برگزار شد با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج ارزشمندترین یادگار امام خمینی(ره) است که به عنوان رمز ایستادگی و رمز عبور ملت ایران از گردنه‌های پیش روی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی افزود: به برکت خون شهدا و اراده و ایمان بسیجیان انقلاب اسلامی از گردنه‌های سخت و دشواری که لیبرالیسم و دموکراسی پیش پای ملت ایران گذشاتند عبور کرده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان بسیج را نجات‌بخش غرب آسیا و جهان اسلام از دست سلطه وهابیت، لیبرالیسم و استکبار جهانی دانست و تأکید کرد: انقلاب اسلامی به برکت راه و منش و فرهنگ بسیج از گردنه‌ها عبور کرده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی در سال 67 با درایت امام راحل(ره) تأسیس شد، تصریح کرد: بعد از اتمام دوره جنگ سخت، امام خمینی(ره) با نگاه عمیق که به مشکلات انقلاب اسلامی داشت تشخیص دادند که باید بسیج دانشجویی و طلاب در راستای کمک به حل مشکلات کشور ایجاد شود.

فریادرس دو مأموریت بر بسیج دانشجویی برشمرد و عنوان کرد: نخستین مأموریت بسیج دانشجویی بحث کادرسازی برای انقلاب اسلامی است و دومین مأموریت نیز نقش‌آفرینی در عرصه‌هایی که انقلاب اسلامی احساس نیاز می‌کند.

وی با بیان اینکه فهم نیاز انقلاب اسلامی به بسیج دانشجویی به چند نکته مهم مربوط می‌شود، تصریح کرد: نخست بررسی شرایط امروز انقلاب اسلامی، دوم برسی وضعیت نهادهای حکومتی، سوم بررسی وضعیت دانشگاه‌ها که بر اساس این موارد باید بسیج دانشجویی حرکت کند.

مسئول بسیج دانشجویی همدان با بیان اینکه بسیج با اقتدار در عرصه‌های مختلف وارد شده است، گفت: بدون اقتدار نمی‌توان به مقصود رسید و ایران مجبور به مقتدر بودن است چراکه مبارزه با استکبار نیازمند اقتدار است و اگر مقتدر نباشیم باید سرتسلیم فرود آوریم.

وی افزود: باید در برابر جبهه جاهلیت و اسلام آمریکایی ایستادگی کنیم چراکه اگر مقابله نکنیم جبهه جاهلیت اجازه حیات به انقلاب اسلامی نمی‌دهد و با توجه به ماهیت انقلاب اسلامی و اسلام که در برابر مستکبران ایستادگی می‌کند بنابراین تنازع ادامه می‌یابد.

فریادرس با بیان اینکه امریکا به لحاظ اقتصادی بزرگترین بدهکار دنیا است، تصریح کرد: قدرت اقتصادی امریکا در سال 2025 از رتبه نخست به رتبه چهارم سقوط می‌کند و فاصله نظامی امریکا با روسیه، چین و ایران تمام شده است.

مسئول بسیج دانشجویی همدان با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها از دشمنی خود در سوریه و عراق سودی نبردند، بیان کرد: امریکا دیگر از قدرت تمام کنندگی در سطح دنیا برخوردار نیست.

وی با اشاره به اینکه درایت بی‌نظیر مقام معظم رهبری باعث اقتدار و قدرتمندی ایران شده است، تصریح کرد: مجاهدت شهدا و بسیجیان باعث اقتدار استحکام ساخت درونی نظام است.

فریادرس به عوامل اقتدار اشاره کرد و افزود: داشتن اقتصاد قوی، علم پیشرفته و روحیه انقلابی گری سه مؤلفه اصلی قدرتمندی محسوب می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه اقتصاد ایران از دوره قاجاریه و پهلوی دچار بیماری مزمن شده است، تأکید کرد: اقتصاد ایران دو پایه واردات و فروش نفت خام را دارد و اقتصاد مقاومتی راهکار ساختاری درمان بیماری اقتصاد ایران است.

مسئول بسیج دانشجویی همدان با بیان اینکه برخی افراد دنبال ایجاد چهره موجهی از امریکا هستند گفت: بسیج موظف است که عوامل اقتدارساز را در دانشگاه‌ها تقویت کند و استکبار ستیزی را مدنظر قرار دهد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات