خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر مطرح کرد
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: مدیریت جناحی یکی از مشکلات اصلی در کشور بوده و هرکجا در مدیریت به دنبال کارهای حزبی و جناحی بوده‌ایم زمین‌خورده‌ایم.
کد خبر: ۸۵۹۸۹۴۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با هفته بسیج همایش اقتصاد مقاومتی با حضور فعالان اقتصادی، بسیج مهندسین، کارآفرینان و کارآفرینان اقتصاد مقاومتی شهرستان ملایر در سالن شهید آوینی کانون بسیج ملایر برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر در این همایش با اشاره به‌ضرورت اقتصاد مقاومتی در کشور اظهار داشت: جنگ دنیای امروز جنگ اقتصاد بوده و هر کشور در حال ترقی اقتصاد خود است.

مصطفی رستمی با اشاره به مهم‌ترین زیرساخت‌های اقتصاد بیان کرد: نیروی کار، علم و دانش، منابع و معادن و مدیریت و برنامه‌ریزی مهم‌ترین شاخصه‌ها و زیربناهای اقتصادی در هر کشور هستند.

وی افزود: کشور ما در حال حاضر بالاترین جوانان و نیروی کار فعال رادار است و این در حالی‌ است که بیشتر این جوانان دارای مدارک تحصیلی بالا هستند.

وی افزود: ازلحاظ علم و دانش نیز ایران بالاترین شتاب علمی و بیشترین مهندس را نسبت به جمعیت داشته ولی بیشتر نخبگان ما به خارج می‌روند.

رستمی گفت: ایران ازلحاظ منابع و معادن نیز دارای منابع غنی گاز، نفت، طلا، ذخایر اورانیم بوده ولی اقتصاد کشور ما با مشکلات زیادی مواجه است.

وی با اشاره به مهم‌ترین مشکلات اقتصادی باوجود داشتن زیرساخت‌های اصلی اقتصاد در کشور بیان کرد: مهم‌ترین مشکل اقتصاد ایران نداشتن مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: مدیریت جناحی یکی از مشکلات اصلی در کشور بوده و هرکجا در مدیریت به دنبال کارهای حزبی و جناحی بوده‌ایم زمین‌خورده‌ایم.

وی گفت: هرکجا مدیران با استفاده از تفکر بسیجی و انقلابی عمل کردند به موفقیت دست یافتند و این تفکر نجات‌دهنده کشور در همه حالات بوده است.

رستمی گفت: تنها راه‌کار کشور ما برای نجات از وضعیت اقتصاد کنونی اقتصاد مقاومتی و تفکر انقلابی و بسیجی در بی مسئولین است.

وی افزود: بسیج با تخصصی شدن در همه عرصه‌ها سعی بر کمک بر پیشرفت کشور داشته و بسیج ظرفیتی است که دولت فرصت استفاده از آن را دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات