خبرهای داغ:
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد با بیان اینکه محدود کردن نیروهای بسیج و سپاه تنها به مسائل نظامی، ضربه زدن به نظام و انقلاب است، گفت: بسیج و سپاه از بازوان قدرتمند نظام است.
کد خبر: ۸۵۹۸۵۷۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نشست سیاسی و تشریح مسائل روز ایران و جهان صبح امروز با حضور دکتر حسینی وزیر سابق فرهنگ وارشاد در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان برگزار شد.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد در این نشست با اشاره به آثار و برکات بسیج و سپاه در دوران جنگ و بعد از جنگ اظهار داشت: امروز این تفکرمقدس به بسیاری از کشورهای جهان صادر شده است.

سیدمحمد حسینی افزود: بسیاری از افراد مغرضی که رابطه خوبی با نظام و انقلاب ایران ندارند اکنون به این نتیجه رسیده اند که یکی از بازوان قدرتمند نظام و کمک‌رسان دولت در عرصه‌های مختلف بسیج و سپاه است، بنابراین سعی دارند به هر نوعی آن را تخریب کرده و از نظام جدا کنند یا اینکه آن را فقط به مسائل نظامی محدود کنند.

وی با بیان اینکه محدود کردن نیروهای بسیج و سپاه فقط به مسائل نظامی، ضربه زدن به نظام و انقلاب است، تصریح کرد: آنان باید بدانند در اساسنامه سپاه و بسیج دفاع از آرمان‌های انقلاب، تبیین مسائل سیاسی و... نیز سخن به میان آمده و در هر زمان و مکانی که احساس نیاز شد باید آمادگی کمک رسانی داشته باشند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه چگونه می‌توانند نسبت به مسائل کشور بی‌تفاوت باشند، زمانی که غربی‌ها بحث تغییر حاکمیت جمهوری اسلامی را مطرح می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: افراد به اصطلاح روشنفکری که پیشرفت کشور را در گرو دوستی با دشمنان می‌دانند برای توجیه رفتارهای خود از هر نقشه‌ای استفاده می‌کنند و حتی برای اثبات گفته‌های خود دست به دامان امام و تحریف افکار و سخنان ایشان می‌شوند و کسانی را که منتقد رفتارشان هستند و هنوز پای نظام وانقلاب ایستاده اند افراطی می خوانند.

حسینی با تأکید بر اینکه این افراد باید بدانند با این کار دشمن گستاخ تر می شود، تصریح کرد: امام(ره) هیچگاه روی خوش به دشمن نشان نداد و این امر راه پیشرفت در داخل کشور است.

وی با انتقاد از عملکرد برخی از رسانه‌های داخلی گفت: تعدادی از رسانه های داخلی در برخی از مواقع همچون نیروی دشمن و حتی بهتر از آنها عمل می کنند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اضافه کرد: برخی از رسانه‌ها باعث تخریب چهره‌های انقلابی و میدان دادن به نیروهای ضد انقلاب می‌شوند یا اینکه چهره غرب را چهره ای ایده‌آل و بسیاری از مشکلات و دشمنی‌ها و تحریم‌ها را از گردن آنها ساقط کرده و ناشی از نظام و انقلاب وعدم مدیریت در کشور می داند.

وی با بیان اینکه در نگاه کلی به این رسانه‌ها این گونه تصورمی شود که آنان وظیفه دارند تا مردم را از نظام بدبین کنند، تأکید کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد باید در مقابل این رسانه‌ها بایستد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات