خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم‌پر همدان:

بسیج در خصوص برجام بصیرت‌افزایی کند

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم‌پر همدان گفت: امروز بسیج به عنوان بازوی ولایت باید با عمل به موقع نسبت به بصیرت‌افزایی جامعه به ویژه در خصوص برجام اقدام کند.
کد خبر: ۸۵۹۸۸۵۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷
هوشنگ صمدی‌مطلوب در گفت‌وگو باخبرنگار بسیج در همدان با تبریک هفته بسیج بیان داشت: بسیج با توجه به گستردگی و پراکندگی در آحاد جامعه در ادارات، محلات، دانشگاه ها و تمامی مراکز خصوصی و دولتی باید نقش محوری و آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی در خصوص برجام داشته باشد.
وی افزود: بسیج باید در خصوص بصیرت افزایی و آگاه‌سازی مردم در رابطه با برجام ، منویات و فرمایشات و راهبردهای مقام معظم رهبری را به بدنه جامعه و عموم مردم منتقل کند.

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر همدان اضافه کرد: به نظر جامعه شناسان اگر یک حکومت را به شکل یک هرم ترسیم کنیم در رأس هرم رهبر و حاکم جامعه قرار دارد و قاعده هرم مردم هستند و بخش میانی هرم را خواص جامعه تشکیل می‌دهند که نقش آنها تبیین و انتقال سیاست های حاکم به بدنه جامعه است.

وی گفت: امروز بسیج به عنوان بازوی ولایت باید با عمل به موقع نسبت به بصیرت‌افزایی جامعه به ویژه در خصوص برجام اقدام کند.

صمدی‌مطلوب خاطرنشان کرد: بسیج باید تلاش کند تا با اتحاد، همدلی و همزبانی در بین مردم و مسئولین در مقابل افکار پلید و نقشه های شوم دشمنان با تمام توان و قدرت بایستد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات