خبرهای داغ:
با حضور سردار ظفری؛

یادواره 13 شهید فرهنگی شهرستان کبودراهنگ برگزار شد

یادواره 13 شهید فرهنگی شهرستان کبودراهنگ به مناسبت هفته بسیج با حضور سردار ظفری رئیس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان و مسئولان و بسیجیان در شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۸۸۴۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱
یادواره 13 شهید فرهنگی شهرستان کبودراهنگ برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، یادواره 13 شهید فرهنگی شهرستان کبودراهنگ با حضور روسای ادارات و فرهنگیان شهرستان و سرگروه‌های صالحین آموزش و پرورش در سالن جوان شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.

رئیس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان ضمن با تبریک هفته بسیج و با اشاره به ایثار و فداکاری رزمندگان و شهداء در 8 سال دفاع مقدس گفت:ما در دوران دفاع مقدس تنها با کشور عراق در حال جنگ نبودیم بلکه با تمام کشورهای غربی که عراق را تا دندان مسلح کرده بودند در جنگ بودیم.

سردار مهدی ظفری افزود: در هشت سال جنگ تحمیلی به فضل الهی و ایثارگری رزمندگان اسلام اجازه تصرف حتی یک وجب از کشور به آنها داده نشد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز نیز ما در جبهه ای دیگر در حال نبرد با دشمن هستیم،افزود: پس از ناکامی استکبار جهانی از 8 سال جنگ تحمیلی،امروز با به راه اندازی توطئه های فرهنگی درصدد سست کردن دین و اعتقادات و آرمان‌ها و ارزش های دفاع مقدس و شهداء در آمده است.

رئیس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان تأکید کرد: باید با حفظ هوشیاری و بصیرت‌افزایی و بصیرت‌دهی نگذاریم اهداف شوم دشمن به سرمنزل مقصود برسد.

وی بیان داشت: امنیت امروز را مدیون شهدایی هستیم که روزی در کوران سختی ها از جان و مال خود در راه اعتلای فرهنگ اسلام ناب و تحقق فرامین امام راحل گذشتند.

ظفری خاطرنشان کرد: نسل امروز نیز باید با نگاه به درس‌های عبرت گذشته با بینش عمیق در برابر تمام توطئه ها بایستند.

در پایان این مراسم از خانواده های فرهنگی شهرستان کبودراهنگ تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات