خبرهای داغ:
عضو هیئت‌علمی دانشگاه ملایر:

اقتصاد مقاومتی برای قدرت بخشیدن به اقتصاد کشور است

عضو هیئت‌علمی دانشگاه ملایر گفت: حضور اقتصاد مقاومتی برای قدرت بخشیدن به اقتصاد کشور بوده و مزایای آن به‌وضوح برای مردم روشن است.
کد خبر: ۸۵۹۸۹۴۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد پیری امروز در همایش اقتصاد مقاومتی در ملایر با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور بیان کرد: از سال 89 برنامه اقتصاد مقاومتی توسط رهبر انقلاب اعلام شد و خدمات خوبی در این زمینه اقدامات خوبی انجام‌شده است.

وی افزود: برخلاف دستورالعمل رهبری روزبه‌روز به دلیل عدم بهره‌وری نیروی کار وابستگی به دلارهای نفتی بیشتر شده است.

استاد و عضو هیئت‌علمی دانشگاه ملایر گفت: با توجه به آمارها نیروی کار دولتی در 8 ساعت اداری 22 دقیقه و نیروی کار خصوصی از 8 ساعت 2 ساعت 15 دقیقه کار می‌کند و این در حالی است که برای 8 ساعت حقوق دریافت می‌کند.

وی با اشاره مهم‌ترین فواید اقتصاد مقاومتی بیان کرد: حضور اقتصاد مقاومتی برای قدرت بخشیدن به اقتصاد کشور بوده و مزایای آن به‌وضوح برای مردم روشن است.

پیری گفت: مبانی اصلی اقتصاد مقاومتی در یک چرخه اقتصادی حمایت از تولید داخلی است و مبانی شعارهای اقتصاد مقاومتی راه‌کار نهایی برای اقتصاد ایران است.

وی افزود: استقلال اقتصادی شکل نمی‌گیرد مگر اینکه تمرکز بر مصرف داخلی و ملی باشد و در این راه دولت با اجرای سیاست‌های کیفیتی در تولید محصولات باید خریدار ایرانی ا مجاب به خرید کالای ایرانی کند.

استاد و عضو هیئت‌علمی دانشگاه ملایر گفت: امروز حربه دشمن برای مقابله با کشور بحث اقتصاد بوده و وابسته کردن اقتصاد کشورها سلاح آنان است.

وی افزود: امروز همه وظیفه‌دارند اقتصاد مقاومتی را هر چه بیشتر تبیین کنند و همه اقشار جامعه در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش دارند.

در پایان این مراسم از فعالین عرصه اقتصاد مقاومتی ملایر تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار