خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از برگزاری تجمع باشکوه 1200 نفری بسیجیان به‌مناسبت روز بسیج مستضعفین در شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۸۱۸۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، جلسه هماهنگی 5 آذر ماه با حضور فرماندهان حوزه‌های مقاومت محلات و اقشار بسیج و کمیته‌های مربوطه در سالن جلسات فرماندهی این شهرستان برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ در این مراسم با تبریک هفته بسیج عنوان کرد: اگر امروز ما در اوج قدرت و اقتدار هستیم و نام بلند ایران اسلامی در جای جای این دنیا بسان خورشید می‌درخشد و اگر از شنیدن نام ایران لرزه بر اندام دشمنان افتاده است با وجود پربرکت نیروهای جوان و جان برکف بسیجی در تمام عرصه ها است.

محمود بداغی به هدف از اجرای برنامه 5 آذر اشاره کرد و افزود: هدف از اجرای این برنامه و تجمع باشکوه بسیجیان، نمایش اقتدار و تجدید میثاق بسیجیان با آرمان های امام راحل و نشان دادن صلابت و اقتدار ایران اسلامی به دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: تجمع باشکوه بسیجیان با حضور بیش از یک هزار و 200 نفر در مسجد جامع شهرستان کبودراهنگ و با سخنرانی فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) سردار فرجی برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از بسیجیان شهرستان و آحاد مردم خواست با حضور خود در این همایش بیش از پیش چهره معنوی و ولایی و اقتدار بسیج را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات