خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون همدان هدف بسیج طلاب را مبارزه با تهدید نرم دشمن و ایجاد آمادگی برای مبارزه در تهدیدات سخت دانست و گفت: عمق‌بخشی فرهنگ انقلابی در کشور از دیگر اهداف است.
کد خبر: ۸۶۰۱۴۰۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام علی حسنی ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: به مناسبت این هفته برنامه‌های بسیج طلاب و روحانیون همدان از 4 آذرماه در همدان با برگزاری جشنواره استانی فرهنگی- ورزشی طلاب آغاز شد که در این جشنواره 160 نفر از طلاب و روحانیون در رشته‌های مختلف شنا، تیراندازی، تنیس روی میز و دو نیمه استقامت به رقابت پرداختند.

حسنی وی بیان کرد: منتخبین استانی این همایش برای شرکت در مسابقات کشوری که دهه فجر برگزار می‌شود، معرفی می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون همدان عنوان کرد: همایش طلایه داران بصیرت نیز با محوریت استکبارستیزی و با حضور طلاب و روحانیون 5 آذر در مجتمع انصار همدان برگزار شد.

وی با اشاره به حضور طلاب و روحانیون در اقشار مختلف بسیج افزود: طلاب بسیجی با توجه به ظرفیت موجود در شغل مبلغی و طلبگی خود در تمام اقشار بسیج حضور فعال دارند و در برنامه‌های مختلف و اردوهای راهیان نور نیز به عنوان مبلغ حضور موثری داشته‌اند.

حسنی هدف بسیج طلاب را مبارزه با تهدید نرم دشمن و ایجاد آمادگی برای مبارزه در تهدیدات سخت دانست و گفت: عمق‌بخشی فرهنگ انقلابی در کشور از دیگر اهداف است.

وی با اشاره به برگزاری همایش زینبیون در سطح مدارس علمیه خواهران همدان و مرکز استان گفت: این برنامه در مرکز علمیه الزهرا همدان پیش بینی شده بود که توسط پایگاه فدک برگزار شد و همزمان با این برنامه همایش بصیرتی در مدرسه علمیه آخوند و با حضور دکتر حسینی وزیر سابق ارشاد انجام گرفت.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون همدان اظهار داشت: یادواره زنان شهیده از دیگر برنامه‌های این هفته بود که در شهرستان‌های نهاوند و فامنین برگزار شد، ضمن اینکه در کنار این برنامه‌ها نشست‌های فرهنگی- بصیرتی با موضوع اقتصاد مقاومتی در مدارس همدان در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: اعزام مشاور به نمازهای جمعه، تجلیل از بسیجیان طلبه، معرفی پایگاه نمونه کشوری به جشنواره مالک اشتر که در این زمینه پایگاه صدیقه کبری در بهار به لحاظ عملکرد مطلوب پایگاه نمونه کشوری اعلام شد.

حسنی از برگزاری نشست‌های امر به معروف و نهی از منکر در همدان خبر داد و گفت: طلبه‌های بسیجی همدان حضور موثر و منسجمی در حلقه‌های صالحین، در کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی و طلاب داشته‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات