خبرهای داغ:
یکی از هادیان سیاسی با اشاره به ویژگی‌های بسیج گفت: تمام وقت بسیج برای دفاع از انقلاب و اسلام است.
کد خبر: ۸۶۰۰۷۸۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر مطهری در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در پایگاه ماجده مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرک ولیعصر همدان با اشاره به آیه 54 سوره مائده چهار ویژگی را برای بسیجیان برشمرد.

وی افزود: بسیجیان همواره دوستدار خدا، با اخلاص، متواضع در برابر دوستان و مقتدر در برابر دشمنان هستند و در راه خدا جهاد می‌کنند چراکه تمام وقت بسیج برای دفاع از انقلاب و اسلام است.
این هادی سیاسی با بیان اینکه بسیجی از سرزنش ها نمی ترسد و هراسی به دل راه نمی دهد، گفت: دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران هر کاری که توانست انجام داد ابتدا با جنگ سخت و درگیری نظامی مانند جنگ های قبیله ای و جنگ تحمیلی 8 ساله به مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

وی ادامه داد: زمانی که دشمن از جنگ سخت به هدف خود نرسید تهاجم فرهنگی را در دستور کار خود قرار داد و با ترویج بی‌حجابی و ریختن قبح این کار تلاش کرد به هدف خود برسد.

مطهری با بیان اینکه دشمن از طریق موبایل، ماهواره، شبکه‌های اجتماعی و … همچنان در حال مبارزه است، عنوان کرد: از تابستان سال 90 یک جنگ تمام عیار اقتصادی را با وضع انواع تحریم ها علیه ایران آغاز کرد.

وی افزود: تحریم آخرین و مهمترین حربه دشمن علیه کشور ما است که اگر از این حربه نیز به سلامت عبور کنیم دیگر راهی برای دشمن باقی نخواهد ماند و جمهوری اسلامی ایران به یک ابرقدرت تبدیل می‌شود.

این هادی سیاسی با بیان اینکه دو نوع اقتصاد وجود دارد، یادآور شد: یکی اقتصاد عاریتی که متکی به دیگران است و اقتصاد مقاومتی که با قناعت و اتکا کردن به نیروی درون و امکانات موجود به راه خود ادامه می دهد.

وی با بیان اینکه کشور ما یک کشور چهار فصل است و امکانات زیادی در کشور داریم، تصریح کرد: اگر با مدیریت صحیح و سرمایه‌گذاری درست، دست به تولید داخلی بزنیم به رشد اقتصاد کمک شایانی کرده‌ایم.

مطهری ابراز داشت: اقتصاد مقاومتی اقتصادی درون زا و برون گراست و عدم وابستگی ما به دشمن تنها راه نجات است.

وی عنوان کرد: مدیریت صحیح بین عرضه و تقاضا، اصلاح الگوی مصرف، حمایت از کالای داخلی و سرمایه گذاری در بخش تولید داخلی، اقتصاد کشور را شکوفا می کند.

این هادی سیاسی با بیان اینکه ما باید نیازهای خود را بدون وابستگی به دیگران تأمین کنیم، گفت: تا کالای داخلی نخریم و از تولید داخلی حمایت نکنیم رشد نخواهیم کرد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات