خبرهای داغ:
سردار اهوازی در همایش شکوه ایستادگی بسیجیان در فامنین:

تفکر بسیجی ضامن تداوم و اقتدار انقلاب اسلامی است

یکی از فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه تفکر بسیجی ضامن تداوم و اقتدار انقلاب اسلامی است، گفت: تا زمانی که تفکر بسیجی در کشور حاکم باشد هیچ قدرتی یارای مقابله با انقلاب اسلامی نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۶۰۰۶۴۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار عبدالفتاح اهوازی در همایش شکوه ایستادگی بسیجیان شهرستان فامنین با تاکید براینکه یاد شهدا باعث اصلاح جامعه می‌شود، افزود: میانگین سنی رزمندگان در جنگ تحمیلی بین 12 تا 17 سال بود و در واقع جنگ قبل از سال 59 و در کردستان با درگیری با تجزیه طلب‌ها شروع شده بود.

وی با اشاره به اینکه بیداری اسلامی در سطح منطقه مدیون شهدا انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: رزمندگان ایرانی که سن‌های آنان 13 سال بود با شجاعت وارد عقبه دشمن بعثی می‌شدند اما از مظلومیت شهید در جنگ تحمیلی در کشور سخن گفته نمی‌شود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه نباید دنبال الگوهای غلط رفت، افزود: می‌توانیم خصلت‌های یک شهید را در خود پیاده کنیم.

وی ادامه داد: در سال پایانی جنگ کمتر شاهد استقبال نیروها برای حضور در آن بودیم و این امر باعث شد رئیس جمهور وقت خود به جبهه‌ها بیاید.

اهوازی گفت: بسیجیان با احساس وظیفه در قبال کشور و آرمان های انقلاب اسلامی با قدرت تمام در مقابل دشمن ایستادند.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی ضامن تداوم و اقتدار انقلاب اسلامی است، افزود: تا زمانی که تفکر بسیجی در کشور حاکم باشد هیچ قدرتی یارای مقابله با انقلاب اسلامی نخواهد داشت.

اهوازی ولایت مداری، بصیرت و آگاهی را از خصوصیات برجسته بسیجیان دانست و بر لزوم حفاظت از ارزش های انقلاب اسلامی تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات