خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند:

بصیرت رمز پیروزی ملت ایرانی اسلامی در صحنه سیاسی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: بصیرت رمز پیروزی ملت ایرانی اسلامی در صحنه سیاسی است و مردم ما باید توجه داشته باشند که تمام خواسته‌ها و چشم امید آمریکا به انتخابات آینده است.
کد خبر: ۸۶۰۰۶۹۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام‌ حمزه شیرزادی در نشست سیاسی و روشنگری به مناسبت هفته بسیج در حسینیه ابلاغ کوهانی اظهار داشت: مهم‌ترین اصلی که امروز در کشور باید مردم و به‌ویژه بسیجیان پیاده کنند ایجاد تفکر و روحیه استکبارستیزی بیش ‌از پیش است.

وی افزود: استکبارستیزی از امام خمینی (ره) به ما ارث رسیده و میراثی جاودانه است اما برخی با توجه به بحث نفوذی که مقام معظم رهبری مطرح کردند قصد کمرنگ کردن این مهم را در کشور دارند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: آمریکا قصد کدخدایی جهان را در ذهن دارد و این هدف و خواست با نیتی شیطانی است.

وی ادامه داد: امروز حکومت اسلامی ایران در نقطه‌ای از زمان قرار دارد که اگر ملت ما بصیرت نداشته باشند در آینده ضرر می‌کنند.

شیرزادی با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پیش است، گفت: بصیرت رمز پیروزی ملت ایرانی اسلامی در صحنه سیاسی است و مردم ما باید توجه داشته باشند که تمام خواسته‌ها و چشم امید آمریکا به انتخابات آینده است.
وی افزود: در طول سال‌های پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران بسیار از افراد بودند که گاهاً ملبس به لباس‌هایی مقدس همچون روحانیت و یا دارای پست‌هایی همچون ریاست جمهوری بودند که حضورشان در صحنه سیاست موجب خسران و آسیب رساندن به مملکت شد.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند اظهار کرد: مقام معظم رهبری به‌عنوان دیدبان تیزبین نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی زمینه‌ها رهنمودهایی دارند که با مراجعه به آن‌ها و مطالعه دقیق می‌توانیم نقشه راهی روشن و هدفمند را پیش رو داشته باشیم.
وی افزود: هادیان سیاسی جامعه وظیفه روشنگری برای مردم در خصوص انتخابات که امری بسیار مهم و خطیر است را در تمام سطوح فرهنگی و اجتماعی دارند.
شیرزادی به آثار غلبه استکبار بر مردم و کشورها اشاره کرد و گفت: حکومت و دولت عراق از سالیان گذشته تاکنون زیر بیرق استکبار بوده‌اند و همان‌گونه که در زمان‌های مختلف دیده‌اید این حکومت به‌وسیله صدام و حمایت آمریکا و پس‌ازآن ورود مستقیم آمریکا دستخوش تغییرات و ناآرامی‌هایی تاکنون بوده است.
وی گفت: عراقی که امروز دست‌وپنجه با داعش نرم می‌کند روزی به رهبری صدام خیانت‌کار غلام آمریکا و استکبار بودند و آن زمان نیز قابل گمانه‌زنی بود آینده‌ای که امروز دچارش هستند را خواهند داشت.
وی به نقش رهبری واحد و تشکیل بسیج در عراق اشاره کرد و گفت: پیروزی‌های امروز عراق به سبب وجود تفکر و ایجاد روحیه بسیجی در این کشور است که تاکنون منشأ خیر و برکت برای مسلمانان شیعه و سنی در کنار یکدیگر شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار