خبرهای داغ:
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه از برپایی پویش سفره های مهربانی در قالب تهیه و توزیع بسته های معیشتی با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۹۱۹۴
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه مبارک رمضان، پویش سفره های مهربانی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند برگزار شد.

طاهره فیض از جهادگران بسیجی این پایگاه مقاومت بسیج در خصوص جزئیات کمک های مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار در آستانه ماه مبارک رمضان ویژگی‌ها، امتیازها و برکات ماه رمضان را به مردم یادآوری می‌کردند، اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع)  با سخنان خود قصد داشتند، دل‌های بندگان را از امور دنیوی دور کنند و اشتیاق و گرایش به معنویات را در آن جایگزین کنند.

او افزود: در این راستا تهیه و توزیع ۴۰ بسته معیشتی شامل (برنج، گوشت بره، خرما و روغن مایع) همراه با لوازم منزل به همت گروه جهادی رهروان حاج قاسم بین افراد و خانواده های بی بضاعت توزیع شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه ادامه داد: همچنین به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) پنج بسته معیشتی و تهیه و توزیع ۲۱ بسته معیشتی شامل (مرغ، گوشت، روغن، خرما، نمک و برنج) به خانواده‌های کم بضاعت به همت این گروه جهادی اهدا شد.

فیض با اشاره به اجرای برنامه های دینی و مذهبی در قالب محافل انس با قرآن و نشست های بصیرتی با حضور خواهران بسیجی گفت: پویش ختم سوره توحید در بهار قرآن در گروه های مجازی اجرا و ختم ۳۰۰۰ هزار سوره توحید انجام شد.

او تصریح کرد: هزینه دریافتی این پویش ها صرف امور خیر از جمله تهیه بسته های معیشتی و کمک به افراد کم بضاعت محله شده است.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه بیان داشت: به مناسبت شب های قدر، مراسم عزاداری وسوگواری مولی الموحدین حضرت علی (ع) همراه با ختم انعام با حضور فاطمه پیوندی مربی حلقات صالحین در پایگاه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار