خبرهای داغ:
همزمان با روز جهانی قدس، مردم روزه دار شهرستان سرخه با حضور در خیابان ها بار دیگر با آرمان های فلسطین تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۹۵۸۹۸۴۸
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با روز قدس، عموم مردم ولایت مدار و شهیدپرور شهرستان سرخه در حمایت از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین و غزه و محکومیت اعمال غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی و اسرائیل جنایتکار به خیابان ها آمده و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا سر دادند.

راهپیمایی روز جهانی قدس صبح امروز جمعه 17 فروردین 1403، در شهرستان سرخه و سراسر کشور به‌سوی میعادگاه‌های نمازجمعه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

راهپیمایی روز قدس امسال از این جهت حائز اهمیت است که حدود ۶ ماه است رژیم صهیونیستی از زمین و هوا مردم مظلوم غزه را تحت محاصره و انواع حملات قرار داده است به طوری طی این مدت بیش از ۳۳ هزار نفر اعم از زن و مرد و کودک به شهادت رسیده اند، بیش از ۷۰ هزار نفر مجروح شده اند و غزه تبدیل به تلی از خاک شده است.

این در حالی است که این جنایت‌ها با سکوت توام با رضایت قدرتهای استکباری انجام می‌شود و این قدرتها از سازوکارهای پیش بینی شده در نهادهایی مانند شورای امنیت استفاده نمی‌کنند و این رژیم همانند گذشته هیچ اعتنایی به قطعنامه های توخالی شورای امنیت نمی‌کند.

شرکت کنندگان در این این مراسم‌ به سمت میعادگاه‌ نماز جمعه (مصلی نماز جمعه) حرکت کرده و در طول مسیر بانگ‌ "الله اکبر خامنه ای رهبر، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ایم، حزب الله پیروز است اسرائیل نابود است"، "ای دول اسلامی اتحاد اتحاد" و مرگ بر اسرائیل سر داده و حمایت خود را جبهه مقاومت و مردم غزه اعلام کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها