خبرهای داغ:
عضو هیئت امنای مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برپایی یادمان و نمایشگاه تجسمی شهدای زن و کودک غزه همزمان با شب های قدر در مسجد امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۸۹۳۳
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه مبارک رمضان، سفره افطار به همت مجمع امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه با همکاری خواهران و برادران بسیجی پایگاه های مقاومت بسیج پهن و از نمازگزاران و اهالی محله پذیرایی شد.

محمدحسن جلال عضو هیئت امنای مسجد امام حسن مجتبی (ع) در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه مواسات، همدلی و کمک مومنانه اقدام مطلوبی برای کمک به نیازمندان جامعه است ولی باید چنین طرح‌هایی ادامه داشته باشد، اظهار کرد: همپا بودن با مردم و حل مشکلات قشرهای ضعیف و نیازمند جامعه ضروری است و نباید در چنین شرایطی مردم تنها گذاشته شوند.

او افزود: همزمان با شب های قدر در راستای پیروی از سیره امیرالمومنین حضرت علی (ع)، پخت و توزیع ۲۰۰ پرس غذای گرم انجام و بین نیازمندان محله کریم اهل بیت (ع) توسط گروه جهادی مسجد امام حسن مجتبی (ع) انجام شد.

عضو هیئت امنای مسجد امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: همزمان با شب های قدر ضمن پذیرایی از عزاداران و نمازگزاران محله به صرف افطار، مراسم های عزاداری در مسجد برگزار و مهد نوگلان حسنی در کانون کمیل بن زیاد در این مسجد برپا شد.

جلال خاطرنشان کرد: سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و هیئت همراه با حضور در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) از روند برنامه های اجرایی در محله و مسجد بازدید و در پایان از جهادگران بسیجی تجلیل کردند.

او با اشاره به وقایع اخیر در غزه و کودک کشی توسط رژیم غاصب صهیونیستی گفت: در این راستا یادمان و نمایشگاه تجسمی شهدای زن و کودک غزه توسط گروه جهادی فرهنگی شهید ابراهیم هادی پایگاه حضرت آسیه (س) در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برپا و ختم قرآن به نیابت از شهدای زن و کودک غزه و پیروزی مردم مظلوم فلسطین انجام و سرود «آه غزه» به یاد شهدای غزه توسط نونهالان اجرا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار