خبرهای داغ:
جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله روستای لاسجرد از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای پاسدار در طی واقعه اخیر در غزه همراه با برپایی سفره افطار در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۰۴۵۹
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، سفره های افطار در جهت پذیرایی از مومنین و روزه داران به همت پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران در جوار امامزاده سید رضا و سیدعلی اکبر در روستای لاسجرد در سرخه برپا شد.

علی اکبر معینیان از جهادگران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله این روستا در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای پیروی از سیره اهل بیت (ع) سفره های افطاری ساده با هدف پذیرایی از مهمانان ضیافت الهی، زائرین، مسافرین و مجاورین این آستان مقدس در جوار گلزار شهدا با همکاری پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) خواهران پهن شد.

او افزود: این میهمانی با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهیدان غلام حسین قربانیان، قدرت الله ساسانی و عباس داوودی همراه با محفل انس با قرآن کریم برگزار شد.

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله ادامه داد: این مجلس نورانی محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز استانی و همچنین اجرای گروه تواشیح در مسجد شهید بهشتی با استقبال خوبی همراه بود.

معینیان خاطرنشان کرد: اجرای گشت عملیاتی محله محور بسیج با حضور هشت نفر از بسیجیان پایگاه با هدف برقرای امنیت در روستا از ساعت بیست و دو الی یک و سی دقیقه از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

او بیان داشت: مراسم بزرگداشت شهدای والامقام لاسجرد و شش لاله گمنام روستا، شهدای مدافع حرم، شهید قاسم سلیمانی و سرداران سپاه اسلام در نبرد با صهیونیست های جنایتکار همراه با برپایی سفره در امامزاده روستا برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار