خبرهای داغ:
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) از پذیرایی از خواهران و برادران روزه دار در آستان مقدس امامزادگان همراه با کمک های مومنانه به نیازمندان در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۸۹۱۰
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه مبارک رمضان غباررویی مزار گمنام شهدا توسط گروه جهادی فرهنگی و هیئت اندیشه ورز پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستای لاسجرد در سرخه همراه با پذیرایی از میهمانان ضیافت الهی در آستان مقدس امامزادگان سیدرضا و سیدعلی اکبر توسط خادم الشهدا با همکاری پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله این روستا انجام شد.

راضیه شهادت از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) در حاشیه برنامه های اجرایی در ماه مبارک رمضان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با ماه پر خیر و برکت رمضان، مراسم یادبود چهلمین سالروز شهادت شهید والامقام نعمت الله شهادت در مسجد شهید بهشتی لاسجرد برپا و مراسم‌ تلاوت دسته جمعی قرآن همراه با پخت آش و تهیه سبزی جهت برپایی سفره افطاری ساده در این آستان توسط گروه جهادی شهید ابراهیم هادی برگزار شد.

او با اشاره به برپایی نشست روشنگری و تفسیر روزانه قرآن با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا پیوندی در جمع خواهران بسیجی در ماه رمضان افزود: در راستای تداوم کمک های مومنانه و دستگیری از خانواده های نیازمند، تهیه سیسمونی و کمد توسط گروه جهادی شهید محسن فخری زاده انجام و سه عدد وام قرض الحسنه صندوق به خانواده های موردنظر اهدا شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) ادامه داد: حضور نوجوانان بسیجی تیم والیبال در سالن شهدای لاسجرد با هدف ایجاد اوقات مفرح و شاد از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

گفتنی است به مناسبت ماه رمضان، سبد کالا به مبلغ 30 میلیون ریال به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سرخه به خانواده‌ای کم‌برخوردار در محله اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار