خبرهای داغ:

تسهیل گری در خدمت رسانی به مردم رسالت سپاه و بسیج است

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: نقش سپاه و بسیج تسهیل گری امر خدمت رسانی به مردم است.
کد خبر: ۹۵۹۸۸۳۱
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار منصور شوقانی در دیدار با رئیس و اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی استان سمنان که در اتاق بازرگانی استان انجام شد، اظهارکرد: خدمت به مردم باید همواره در اولویت کارها و مأموریت ها باشد.
وی با بیان اینکه باید کشور را در حوزه اقتصادی احیا و پویا کنیم، گفت: خدمت به مردم علاوه بر اهمیت از اجر و ثواب بیشماری برخوردار است.
فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه سمنان استانی ولایتمدار است و مجاهدانی که در عرصه اقتصادی نیز نقش آفرینی می کنند نیز همین نگاه و رویکرد ولایی را دارند، گفت: رهبر معظم انقلاب چندین سال است که بر مسأله اقتصاد و جهاد اقتصادی تأکید دارند و آن را مطرح کرده اند.
سردار شوقانی با بیان اینکه نقش سپاه و بسیج تسهیل گری امور است، گفت: ظرفیت هایی را در مجموعه سپاه و بسیج چه در سطح استانی و ملی داریم که باید به نحو مطلوبی از آن بهره گرفت.
وی اظهار کرد: باید مسائل در حوزه تولید و اقتصاد احصا شود و به صورت کارشناسی در حوزه های اقتصادی شهرستان به شهرستان وارد عمل شد.
فرمانده سپاه استان سمنان گفت: لازم است پس از احصای مسائل و مشکلات از ظرفیت تمام دستگاه های اجرایی، مجمع نمایندگان و حوزه قضائی استفاده و همه اینها به یکدیگر متصل شوند تا فرایند اجرای امور برای رفع مشکلات سریع تر انجام شود.
بر اساس این گزارش، هریک از اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی استان سمنان به بیان نقطه نظرات و مشکلات پیش روی کارخانجات و واحد‌های تولیدی استان پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار