خبرهای داغ:
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه از برپایی روزانه محفل انس با قرآن همراه با برنامه های متنوع آموزشی با محوریت مسجد و محله خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۸۸۹۹
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه های متنوع دینی و قرآنی با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه در مسجد ولی عصر (عج) به صورت روزانه برگزار می شود.

مهدی فیض از بسیجیان این پایگاه مقاومت در حاشیه اجرای این برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته شهرستان هر روز عصر در مسجد ولی عصر (عج) برپا و احکام دینی بعد از نماز ظهر و عصر با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمود نطنزی امام جماعت این مسجد عنوان می شود.

او افزود: ویژه برنامه قرائت دعای افتتاح با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین بعد از افطار در مجمع حضرت ابوالفضل العباس (ع) با حضور خوب نمازگزاران و عموم مردم برگزار و آماده سازی جایگاه و فضاسازی مسجد جهت برپایی مراسم عزا در شب های قدر انجام شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه ادامه داد: برپایی کلاس های اوقات فراغت ویژه نوجوانان و جوانان در فضای کانون انتظار و پایگاه همراه با اجرای طرح سه شنبه های کتابخوانی در راستای پویش مسیر سعادت ۵ با استقبال خوبی همراه بوده است.

گفتنی است همزمان با ماه میهمانی خدا، ویژه برنامه «شبی در پایگاه» به همت پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) برپا و برگزاری حلقه صاحین با حضور نویسنده کتاب های شهدایی و معرفی شهدای دفاع مقدس و شهدای امنیت نیروی انتظامی همراه با برنامه های متنوع دیگر از ویژه برنامه های اجرایی بوده است.

همچنین برنامه توجیهی در جهت مسئولیت پذیری، تقسیم کار و یادگیری کار تشکیلاتی در قالب گروه بندی نوجوانان بسیجی در این پایگاه مقاومت برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار