خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه گفت: امروز دشمن بوق های تبلیغاتی خود را تماماً روی یاس و ناامیدی در ایران عزیزمان متمرکز کرده است.
کد خبر: ۹۵۵۴۹۲۷
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در آستانه چهل و چهارمین سالگرد بسیج، نشست خبری با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه ضمن گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) اظهار کرد: حضرت زینب کبری (س) مکمل قیام عاشورا و عابده ی آل علی (ع) است. تقارن این میلاد با طلیعه ی هفته بسیج مکمل قیام عاشورا و الگوی بارز زن فعالی است که تربیت شده مکتب حضرت علی (ع) است؛ این پیام را می دهد که برای رسیدن به یک مقصد مقدس، باید پیرو مکتب اهل بیت (ع) باشیم.

او با بیان اینکه امروز باید تفکر بسیجی داشته باشیم، افزود: در نتیجه این تفکر، پیشرفت حاصل می شود و همه پیشرفت های امروز کشور، مرهون تفکر بسیجی است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه تصریح کرد: امروز دشمن بوق های تبلیغاتی خود را تماماً روی یاس و ناامیدی در ایران عزیزمان متمرکز کرده است، اما ما می بینیم حضور بسیج در عرصه های مختلف خدمت رسانی موجب خنثی شدن غدهّ های دشمنان می شود.

فرزین بیان داشت: نمی توان بسیج را در یک هفته خلاصه کرد، هرروز و لحظه لحظه ی کشور ما، روز بسیج است. کشور ما مال بسیج و مایه ی افتخار برای ماست. ان شاءالله با بسیج افکار، بسیج ملل، بسیج دول اسلامی و انسانی و نصرت الهی شکست باطل محقق و شاهد پیروزی های جبهه ی مقاومت شویم.

او یادآور شد: بسیج است که می تواند در کشور تحول آفرین، امید آفرین، معرف دشمن و بصیرت افزا برای همه ی ما باشد. این امید آفرینی و معرفی دوست و دشمن، با جهاد تبیین که از سویی فرموده مقام معظم رهبری و یکی از علل مبعوث شدن پیامبران است، محقق می شود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سرخه با بیان اینکه سپاه و بسیج دوشادوش هم در عرصه خدمت رسانی به آحاد جامعه حضور دارند تا مردم را به آینده امیدوار کنند، گفت: هرچه امیدآفرینی در جامعه تقویت شود، موجب تقویت کشور و امید به آینده می شود.  

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار