خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستای اروانه از برگزاری ختم 15 هزار صلوات به نیت شهدای غزه در کنار قبور شهدای گمنام خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۵۲۴۲
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به دنبال وقایع اخیر در غزه و جنایات غیرانسانی رژیم صهیونیستی، ختم 15 هزار صلوات به نیابت از شهدای غزه با هدف پیروزی فلسطین و نابودی اسرائیل به همت پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستای اروانه در سرخه برگزار شد.

صنم طاهری فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: فجایع امروز در غزه دل هر انسانی را به درد می‌آورد. در راستای محکومیت اقدامات غیرانسانی رژیم صهیونیستی، برنامه های متنوعی در جهت روشنگری بسیجیان، ختم قرآن و ختم صلوات با مشارکت بسیجیان انجام و در این دوره نیز ختم 15 هزار صلوات در گلزار شهدای گمنام پارک سیمرغ سمنان انجام شد.

او افزود: همچنین همزمان با هفته بسیج حلقه بزرگسالان شهید محمدرضا یاسی همراه با ختم ۱۵۰۰۰صلوات به نیابت شهدای غزه و حلقه کودکان همراه با تقدیر از نونهال بسیجی برگزار شد.

گفتنی است به مناسبت هفته پیشگیری از دیابت؛ کنترل فشارخون و قندخون با حضور پزشک و پرستار در خانه بهداشت روستای افتر به همت پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) خواهران این روستا انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار