خبرهای داغ:

اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان سرخه برگزار شد

در دومین روز از هفته بسیج اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان سرخه با حضور کارگروه ها و مدیران ادارات در فرهنگسرای باران شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۵۹۰۱
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای اجرای برنامه های هفته بسیج به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه در آستانه چهل و چهار سالگی سالروز بسیج مستضعفین، اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان سرخه با شعار بسیج امید ملت است در فرهنگسرای باران سرخه برگزار شد.

دراین نشست حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه اظهار کرد: دشمن به دنبال تفرقه در بین مسلمین است و این تفرقه قابل التیام است ولی غده سرطانی به نام رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد تفرقه است.

او افزود: اسرائیل به دنبال عادی سازی روابط در منطقه بود که با عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی که به همت رزمندگان حماس انجام شد. این نقشه شوم خنثی و هیمنه رژیم صهیونیستی فرو ریخت.

امام جمعه شهرستان سرخه تصریح کرد: تفکر بسیجی پیش رونده و پیش برنده بوده و امروز یکی از معضلات جامعه ما، نبود انگیزه و اراده در بعضی مدیران است که با جلسات کارشناسی باید این موضوع مرتفع و این امید بخشی حاصل شود.

در ادامه دبیر کارگروه علمی سرگرد علیرضا اسماعیل زاده با اشاره به ظرفیت کویر و منابع عظیم ثروت بیان داشت: ما باید تحقیقات علمی لازم را در خصوص انرژی متنوع زیستی و گیاهان دارویی و گردشگری و سایر ظرفیت های کویر داشته باشیم.

او افزود: یکی از ظرفیت های کویر شهرستان، انرژی های نو مثل پنل های خورشیدی، حمایت از تولیدات گیاهی و دارویی و استفاده از گنج پنهان کویر این شهرستان است.

در ادامه سرهنگ محمد امامی جانشین  فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ستاد تخصصی اقشار بسیج، هدف از کارگروه ها را شناسایی نخبگان و نخبه پروری دانست و اظهار کرد: ما باید با انسجام بخشی و هماهنگی با ادارات به نقطه هدف مورد نظر جهت حل مشکلات گام برداریم.

او تصریح کرد: باید همه ادارات پشتیبانی لازم را در حمایت از طرح ها داشته باشند و به صورت جزیره ای عمل نشود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار