خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) سرخه از فضاسازی پایگاه به مناسبت هفته بسیج و برپایی نمایشگاه عکس نوشته در مسجد با مشارکت بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۵۷۸۷
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته بسیج، پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) و مسجد جمعه در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه به همت بسیجیان فضاسازی و آذین بندی شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین عربی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این فضاسازی ضمن بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد تاسیس بسیج به فرمان امام راحل و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پنجم آذر ماه یکی از درخشان‌ترین برگ‌های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی و یادآور صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین در مقطع حساس و سرنوشت‌سازی است که نهال نوپای انقلاب اسلامی تازه پا گرفته بود.

او افزود: امروز بسیج دیوار مستحکمی در مقابله با نفوذ دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران بوده و در این نبرد خطیر همواره بسیج و بسیجیان جان بر کف، خوش درخشیده‌  و انقلاب را بیمه کرده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) ادامه داد: امروز نیز ما وظیفه داریم خدمات و اقدامات بسیج را در عرصه های مختلف به نسل امروز معرفی کنیم. در این راستا با شعار بسیج امید ملت است، فضا سازی مسجد و پایگاه به مناسبت آغاز هفته بسیج همراه با نمایشگاه با موضوع خاطرات شهید مصطفی صدرزاده (مثل مصطفی) و بیانات رهبری در مورد آمریکا (غرقاب)در فضای بیرونی مسجد برپا شد.

عربی بیان داشت: همچنین مسابقات فوتبال دستی بین نوجوانان پایگاه در حلقه نوجوانان شهید محمدحسن دولتی و مقابله خوانی قرآن کریم در حلقه پیشکسوتان شهید ابراهیم چتری با حضور بازرسان از سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد.

گفتنی است به همین مناسبت تمرین والیبال بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستای افتر در سالن فرهنگی شهرداری سمنان و حفل انس و تلاوت قرآن کریم در مسجد امام حسن عسکری (ع) با حضور افتری های مقیم سمنان به همت این پایگاه مقاومت برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار