خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج، مهد قرآنی الزهرا (س) به همت پایگاه مقاومت بسج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۵۵۷۵۱
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته بسیج و در جهت بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد تاسیس این نهاد مقدس به فرمان امام راحل، مهد کودک قرآنی الزهرا (س) سرخه افتتاح شد.

زهرا ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه بسیج مدرسه عشق است و هرکسی که وارد بسیج می‌شود باید با عشق به انقلاب اسلامی و اسلام خدمت کند، اظهار کرد: هدف از بزرگداشت هفته بسیج تاکید بر تبیین ظرفیت ها، دستاوردها و خدمات 44 ساله بسیج مستضعفین است.

او افزود: کار مجموعه بسیج تمدن سازی است که جزو منویات مقام معظم رهبری (مدظله) محسوب می شود و حل مشکلات مردم و کمک به اقشار ضعیف یکی از دستاوردهای بسیج و اولویت های ماست.

فرمانده پایگاه مقاومت بسج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه ادامه داد: در این راستا مراسم افتتاحیه و آغاز به کار مهد قرآنی الزهرا (س) وابسته به پایگاه با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمسعود موسویان مسوول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه و دیگر مسئولان با حضور والدین نونهالان برگزار و به نوگلان در محل مهد هدایایی اهدا شد.

ادهم با اشاره به ساخت پرچم فلسطین توسط کودکان گفت: نونهالان مهد در اجتماع سراسری حمایت از مردم مقتدر و کودکان مظلوم غزه در جهت محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسرائیل شرکت کردند.

او با اشاره به دیدار اعضای شورا و سرگروههای صالحین با یکی از متربیان زائر امام حسین (ع) گفت: دکتر آل حسن در جمع بسیجیان پایگاه حلقه شهیدان سیادت حضور و با محوریت بیماری سرطان های شایع زنان و دیابت برای بسیجیان سخن گفت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسج حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به تشکیل مجمع سرگروه ها و تبادل نظر در خصوص مشکلات حلقات صالحین پایگاه بیان داشت: ویژه برنامه پیاده روی بسیجیان حلقه شهید زین العابدین امامی برگزار و این بسیجیان در فراخوان گردان حضور موثری داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار