خبرهای داغ:

بسیج میعادگاه همه اقشار مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی است

در راستای گرامیداشت هفته بسیج سال ۱۴۰۲ و چهل و چهارسالگی بسیج، ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه بیانیه ای منتشر کرد.
کد خبر: ۹۵۵۵۷۱۳
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان چهل و چهارسالگی بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با شعار «بسیج امید ملت ایران» بیانیه ای منتشر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُمْ»

مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) می فرمایند:

«تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد؛ این یک رکن اساسی است.»

بسیج میعادگاه همه اقشار مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستیابی به آرمان‌ها و اهداف آن تا تشکیل تمدن نوین اسلامی است و امروز که نظام مقدس‌مان هدف تهاجم گسترده اقتصادی و فرهنگی استکبار جهانی قرار گرفته بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت و نهادینه‌سازی فرهنگ بسیجی بوده و برای حفظ و استمرار فرهنگ و تفکر بسیج، باید ابعاد و ویژگی‌های این پدیده مبارک بازشناسی و معنا شود.

دفاع جانانه در هشت سال دفاع مقدس، نقش آفرینی در سازندگی کشور پس از جنگ تحمیلی، مشارکت در رشد و توسعه همه جانبه علمی، مقابله غیرتمندانه با تهاجم فرهنگی و تلاش برای نفوذ بی امان دشمن و دفاع از حریم اهل بیت و کشور، همه و همه نشان از عمق تفکر انقلابی، بصیرت ولایی، اراده خلل ناپذیر و اقدام عاشورایی و به هنگام بسیجیان است که نشات گرفته از اسلام ناب محمدی (ص) بوده و همگی در این نهاد انقلابی و مردمی گرد آمده است.

امروزه نقش‌آفرینی بسیجیان با اخلاص و با بصیرت در عرصه‌هایی مانند علم و فناوری، فرهنگی و اجتماعی و سازندگی به ویژه حضور در محرومیت زدایی و مشارکت در طرح‌های بزرگ ملی از جمله مبارزه با بیماری منحوس کرونا و کمک همدلانه به آسیب دیدگان در شرایط همه گیری بیماری کرونا و کمک همدلانه و مواسات به آسیب دیدگان بلایای طبیعی و غیر طبیعی نشان از مسئولیت پذیری متعهدانه و راهگشایی این فرزندان انقلاب در راه پیشرفت این کشور عزیز بوده است.

از همین رو توانمندسازی ملت ایران به ویژه اقشار در جهت پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب اسلامی از جمله ضرورت‌های مهم و سرنوشت‌سازی است که بسیج و بسیجی آن را در دستور کار خویش قرار داده و این اقدام راهبردی حمایت همه جانبه ی خادمان، دولت و مسئولان را طلب می کند.

ضمن آرزوی علو درجات برای امام راحل «قدس سره» و شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم ، سلامت و امنیت بویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی؛ فرا رسیدن پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی را به همه بسیجیان شهرستان سرخه تبریک و تهنیت عرض کرده و آمادگی همه جانبه بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی برای حفاظت از دستاوردهای درخشان انقلاب اسلامی در هرشرایطی را به محضر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) اعلام می داریم. و بی تردید تفکر مقاومت و فرهنگ بسیجی ملت ایران موجبات تحقق آرزوی جامعه بشری در رهایی از چنگال سلطه گران و سلطه پذیران روزگار توام با زندگی شرافتمندانه را فراهم خواهد آورد. آمین یا رب العالمین.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار