خبرهای داغ:

مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه میزبان گردان امام حسین (ع) شد

به مناسبت ماه مبارک رمضان، جهادگران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) با همکاری مسجد محله از اعضای گردان امام حسین (ع) جهت افطار پذیرایی کردند.
کد خبر: ۹۵۰۵۹۴۷
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه مبارک رمضان حلقه صالحین قرآنی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در کانون انتظار مسجد ولی عصر (عج) سرخه برگزار شد.

محمدرضا جلال فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص برنامه های اجرایی اظهار کرد: همزمان با ماه پر خیر و برکت رمضان، محفل انس با قرآن با استقبال پرشور نوجوانان و نونهالان بسیجی هر روز عصر در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در این محله برگزار می شود.

او افزود: در جهت ایجاد اوقات مفرح و شاد برای بسیجیان و ترغیب آن ها به ورزش، فعالیت ورزشی در حیاط پایگاه برگزار و نظافت حیاط و انبار پایگاه به همت کارگروه جهاد سازندگی انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: برگزاری حلقه صالحین شهید علیرضا ابراهیمی و جلسه اعضای شورای پایگاه در جهت هماهنگی برگزاری برنامه های پیش رو از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

جلال یادآور شد: در جهت پیروی از سیره اولیا الهی و تاکید بر اهمیت افطاری دادن، سفره افطار ویژه بسیجیان گردان امام حسین (ع) شهرستان توسط گروه جهادی امام حسن مجتبی (ع) در مسجد پهن و از آن ها پذیرایی شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار