خبرهای داغ:

طرح سفیران مهر در سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج فاطمه زهرا (س) بر ضرورت احیای فرضیه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به عنوان یکی از واجبات الهی تأکید کرد.
کد خبر: ۹۵۰۶۵۱۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبر خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه مبارک رمضان، پویش سفیران مهر به همت پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت فاطمه زهرا (س) در سطح شهر سرخه برگزار شد.

زهرا ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما در جهت ارائه گزارشی از شورای فرهنگی و شورای امر به معروف و نهی از منکر پایگاه، اظهار کرد: در قرآن کریم به دفعات بر اهمیت این امر تأکید و در کلام معصومین (ع) نیز به عنوان یکی از ارکان اساسی دین مبین اسلام به این موضوع توجه ویژه‌ای شده است.

او با اشاره به وظایف سفیران مهر گفت: این شورا از سال گذشته براساس ابلاغیه‌های صادر شده تشکیل و درخصوص برنامه‌هایی که باید انجام دهد فعالیت می‌کند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج فاطمه زهرا (س) با اشاره به وظایف عنوان شده براساس دستور العمل های صادره از سوی مسوول اجتماعی سپاه ناحیه سرخه بیان داشت: گروه سفیران مهر پایگاه فاطمه زهرا (س) در شامگاه ماه مبارک رمضان با هماهنگی و همکاری جهت انجام گشت با هدف تذکر لسانی به افراد بی حجاب و کم حجاب در حوزه استحافظی در محله حاضر شده تا در راستای اجرای این فریضه مهم گام بردارند.

ادهم با بیان اینکه برای تشکیل و تحقق جامعه اسلامی، می‌بایست تلاش‌های فراوانی صورت بگیرد که این واجب فراموش شده احیاء شود» اذعان داشت: ان‌شاءالله همه مردم نسبت به موضوع امر به معروف احساس وظیفه و احساس تکلیف دینی و اخلاقی داشته و این فریضه الهی گسترش یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار