خبرهای داغ:

از برپایی محفل انس با قرآن تا سفره افطار در سرخه

خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در ایام ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری محفل انس با قرآن همراه سفره افطاری ساده و دیگر برنامه های متنوع فرهنگی کردند.
کد خبر: ۹۵۰۵۶۶۱
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه مبارک رمضان و فرارسیدن لیالی قدر و روز قدس حلقه های صالحین پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه در قالب فضای مجازی اقدام به تغییر پروفایل کرده و نسبت به یکسان سازی پروفایل ها اقدام کردند.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در خصوص برنامه های اجرایی در این پایگاه و محله در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان با یاری بسیجیان برنامه های متنوع فرهنگی با استقبال رده های مختلف سنی برگزار و محفل انس با قرآن از جمله برنامه هایی بوده که هر روز در پایگاه تا پایان ماه مبارک تشکیل می شود.

او افزود: در قالب طرح سفیران مهر (امر به معروف و نهی از منکر)، تذکر لسانی در مورد بدحجابی و روزه خواری در ملاعام در محدوده خیابان ها و محله های شهرستان انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) اضافه کرد: همچنین با پیروی از سیره اهل بیت (ع) سفره افطاری ساده ویژه بسیجیان در یکی از پارک های شهر پهن و این برنامه با برپایی محفل انس با قرآن همراه بود.

فیض خاطرنشان کرد: همزمان با برپایی مراسم احیا و سوگواری حضرت علی (ع) بسیجیان، کودکان حلقه شهید محمدرضا احسانی، شهیدان قاضی و اعضای شورا پایگاه در این مراسم در کنار گلزار پاک شهدا شرکت کردند.

او ادامه داد: در راهپیمایی روز قدس و نماز جمعه نیز شاهد حضور پرشور بسیجیان و عموم مردم در این روز ملی و جهانی بودیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار