خبرهای داغ:

از برپایی گشت محله محور تا تبدیل نیروهای بسیجی در سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه از برپایی گشت محله محور همراه با مراسم لیالی قدر و تبدیل عضویت بسیجیان عادی به فعال خود خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۵۵۰۶
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه مبارک رمضان و لیالی قدر برنامه های متنوعی به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه برگزار شد.

تقی اسلامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت لیالی قدر محفل انس با قرآن همراه با مراسم عزاداری و سوگواری با حضور بسیجیان پایگاه در مسجد امام حسن عسکری (ع) این محله برگزار و طبخ غذا جهت وعده سحر و پذیرایی از شب زنده داران و حاضرین در مراسم احیا لیالی قدر با همکاری گروه جهادی پایگاه انجام شد.

او با اشاره به فعالیت مداوم گشت های محله محور بسیج در محله افزود: ایجاد امنیت در منطقه استحفاظی پایگاه، مسجد و محله در شب های لیالی قدر جهت بهره مندی هرچه بیشتر شب زنده داران از برنامه های شب های قدر و استقرار گروه امر به معروف در منطقه استحفاظی با همکاری بسیجیان انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) ادامه داد: در راستای برنامه های اجرایی پایگاه به منظور جذب، با ‌پیشنهاد پایگاه و موافقت فرمانده حوزه امام موسی بن جعفر (ع) پرونده چهار نفر از بسیجیان این پایگاه جهت تبدیل عضویت از عادی به فعال انجام شد.

اسلامی خاطرنشان کرد: همزمان با روز قدس و در جهت در گرامیداشت این روز جهانی بسیجیان پایگاه در راهپیمایی روز جهانی قدس در اجرای فرمان مقام معظم رهبری، با هدف تجدید میثاق با شهدا و امام راحل و حمایت از مردم فلسطین شرکت کرده و در نماز عبادی، سیاسی جمعه حضور یافتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار