خبرهای داغ:

گشت های محله محور ارتقا امنیت را به همراه دارد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) گفت: اجرای طرح ارتقای امنیت جامعه با استفاده از گشت‌های رضویون گامی بسیار مهم در جهت ارتقای امنیت پایدار اجتماعی است.
کد خبر: ۹۵۰۵۶۶۶
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در جهت برقراری نظم و امنیت در محله، گشت محله محور رضویون در روستای عبدالله آباد در سرخه از ساعت بیست و یک تا بیست و سه به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستا برگزار شد.

اکبر رهایی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این گشت محله محور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یکی از برنامه های بسیج گشت های محله محور است که هدف از این طرح، امنیت در محلات است و خوشبختانه بسیجیان همکاری های خوبی در این مسیر با ما داشته اند.

او افزود: گشت های محله محور در راستای برنامه های ابلاغی به طور مداوم در روستا اجرا و نیروهای بسیج در طی ساعاتی از شب در قالب گشت های پیاده و سواره در سطح محله های روستا حضور یافته و در جهت برقراری آرامش و امنیت برای ساکنان تلاش می کنند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) ادامه داد: اجرای طرح ارتقای امنیت جامعه با استفاده از گشت‌های رضویون گامی بسیار مهم در جهت ارتقای امنیت پایدار اجتماعی و کمک به نیروهای انتظامی و امنیتی در رفاه حال مردم و آرامش جامعه است.

گفتنی است تابلو شهدای والامقام روستای ایج در سرخه به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدا این روستا در قسمت ورودی این روستا نصب شد.

لازم به ذکر است این تابلو از سوی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه به این پایگاه مقاومت اهدا شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار