خبرهای داغ:

شهید گمنام میهمان عزاداران امیرالمومنین (ع) در سرخه شد

همزمان با شب های قدر شهید گمنام در بین عزاداران حضرت علی (ع) و غنچه های نونهال در مسجد امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه شد.
کد خبر: ۹۵۰۵۴۷۰
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان شهید گمنام میهمان عزاداران حضرت امیرالمومنین امام علی (ع) در مسجد امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه بود.

زهرا ادهم فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) در این محله در خصوص برنامه های اجرایی با محوریت مسجد و محله در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مراسم عزاداری و سوگواری حضرت علی (ع) در شب های قدر در مسجد محله با حضور پرشور عموم مردم برگزار و دعاهای پرفیض جوشن کبیر، افتتاح و زیارت عاشورا قرائت و در پایان عزاداران قرآن بر سر گرفته و در سوگ امیرالمومنین (ع) گریستند.

او افزود: در شب سوم شهادت میهمان با برکت (شهید گمنام) در جمع با شکوه و پرجمعیت عزاداران با مداحی مداح اهل بیت  استانی عبدالرضا کاشانیان در مسجد محله حضور یافت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه داد: کودکان و عاشقان مکتب اهل بیت (ع) (مهد قنوت غنچه ها) پایگاه خواهران نیز بر سر قبر شهید حاضر شدند.

ادهم بیان داشت: طبخ و آمادسازی غذا ویژه وعده سحر به همت بسیجیان جهادگر تهیه و در پایان مراسم بین عموم مردم توزیع شد.

او خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم احیا شب بیست و یکم با قرائت دعای جوشن کبیر توسط مداح اهل بیت (ع) جعفر غلام، حسینعلی جمال و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف و روضه خوانی عباس پیوندی و مراسم قرآن از دیگر برنامه های اجرایی بوده و در پایان ۳۳۰ پرس غذای گرم جهت اطعام بین مردم توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار