خبرهای داغ:

15 بسته معیشتی در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه توزیع شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) از توزیع 15 بسته معیشتی هر بسته به ارزش 9 میلیون ریال به خانواده های نیازمند در محله خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۶۵۹۲
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با روز پایانی ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن وداع با ماه مبارک همراه با تلاوت دعای 45 صحيفه سجادیه در پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) برگزار شد.

فاطمه اسیری فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ایام ماه مبارک با مشارکن بسیجیان و به همت حلقه‌ی شهید علی اکبر حسنان، شهید قربانعلی یعقوبی و شهید حسن حسنان محفل انس با قرآن برگزار و نوجوانان بسیجی حلقه ی شهید محمدرضا غلام در این مراسم شرکت کردند.

او افزود: همچنین در راستای دستگیری از خانواده های نیازمند با یاری خیرین 15 بسته معیشتی هر بسته به ارزش 9 میلیون ریال به همت گروه جهادی پایگاه حضرت معصومه (س) تهیه و به خانواده های نیازمند در محله اسلامی آل یاسین (ع) اهدا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در ادامه اضافه کرد: این بسته ها شامل اقلام اولیه همراه با کارت نان هر نفر 6 کیلو نان تازه محلی به خانواده های نیازمند و آبرومند محله با حفظ شان و منزلت خانواده ها به آن ها اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار