خبرهای داغ:

15 بسته معیشتی در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه توزیع شد

به همت بسیجیان و خیرین محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه 15 بسته معیشتی شامل اقلام اولیه بین خانواده های نیازمند در محله توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۰۷۱۴۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای تداوم رزمایش مواسات و کمک های مومنانه بسته های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان محله با مشارکت بسیجیان در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه توزیع شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین عربی امام این محله در خصوص برنامه های اجرایی در این محله با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان در طی یک مرحله و در مرحله دوم همزمان با عید سعید فطر با یاری خیرین و به همت گروه های جهادی پایگاه های مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) و حضرت معصومه (س) تهیه و به خانواده های نیازمند در محله اهدا شد.

او افزود: این بسته ها شامل برنج، حبوبات، روغن، رب گوجه فرنگی و اقلام دیگر بوده و در این دوره 15 بسته معیشتی با حفظ شان و منزلت خانواده ها به آن ها اهدا شد.

امام محله اسلامی آل یاسین (ع) ادامه داد: همچنین همزمان با عید سعید فطر، جمع آوری، شمارش فطریه و کفاره با حضور رئیس، نایب رئیس و امور مالی مرکز نیکوکاری ولایت شهرستان سرخه انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها