خبرهای داغ:

همزمان با هفته عقیدتی و سیاسی برنامه های متنوعی در سپاه ناحیه سرخه برگزار می شود

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بر حفظ آمادگی روحی و معنوی پاسداران بیش از آمادگی جسمانی آنان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۰۷۹۵۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

همزمان با آغاز هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه، حجت الاسلام و المسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه آمادگی فقط در مهارت فنی و بدنی خلاصه نمی‌شود، اظهار کرد: ما در طول سال، برای پاسداران برنامه های اعتقادی بسیاری برگزار و این برنامه ها در قالب هفته‌ای دو روز تشکیل می‌ شود که بخشی از این کلاس ها به آموزش اعتقادی و بخش دیگر به اخلاق و سیاست مربوط است.   

او با اشاره به علت نامگذاری روز شهادت شهید مطهری به عنوان روز عقیدتی در سپاه افزود: علامه شهید مطهری تنها اسلام‌شناسی است که حضرت امام (ره) در خصوص آثار این شهید فرمودند «تمام آثار شهید مطهری بدون استثناء خوب است». اندیشه و تفکر مطهری در زمینه مسائل دینی مورد تایید رهبر انقلاب نیز قرار گرفته و لذا خط فکری این نهاد مقدس سپاه، پاسداران و بسیجیان از حوزه های علمیه است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه ادامه داد: چون رسالت سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است لذا پاسداری از انقلاب اسلامی الزاماتی دارد، یکی ازمهم‌ترین الزامات پاسداری بحث معرفتی و شناخت است. اگر قرار است سپاه پاسدار انقلاب باشد، باید از لحاظ معرفتی در جایگاه مطلوب قرار بگیرد و به ذات اقدس الهی توکل کند و معتقد باشد.

فرزین با بیان اینکه برگزاری همایش و اجرای برنامه‌های بصیرتی در هفته عقیدتی، اجرای برنامه درمدارس، برگزاری مسابقات کتابخوانی با محوریت استاد مطهری از سایر برنامه‌های اجرایی است، گفت: اجرای جلسات و نشست‌های حلقه‌های سیاسی با موضوع شهید مطهری و پیاده روی هم در دستور کار ما قرار داشته و در طول این هفته نیز از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه استفاده می‌کنیم.

او با اشاره به دیگر برنامه های اجرایی در طول هفته گفت: دیدار و تکریم خانواده‌های شهدا و مربیان عقیدتی سیاسی، اجرای مراسمات در مدارس، نمایشگاه کتاب، حضور بسیجیان و پاسداران در نماز جمعه و عطرافشانی بقاع متبرکه خلاصه‌ای از برنامه‌های ما در هفته عقیدتی است و ان شاء الله بتوانیم افکار شهید مطهری را ترویج دهیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها