خبرهای داغ:

کلاس های تقویتی به همت بسیجیان سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) از برگزاری کلاس های تقویتی در آستانه امتحانات پایان سال تحصیلی ویژه رده های مختلف سنی در پایگاه خود خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۷۹۹۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، با نزدیک شدن به فصل امتحانات به همت مسوول علمی و پژوهشی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه کلاس های تقویتی و رفع اشکال برگزار شد.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در خصوص برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در جهت تقویت پایه های درسی دانش آموزان بسیجی و رفع اشکالات آن ها کلاس های تقویتی املا ( پایه دوم)، ریاضی ( پایه های چهارم، پنجم و ششم) با استقبال بسیجیان برگزار شد.

او افزود: همچنین در جهت تقویت پایه های علمی دانش آموزان، آزمایش های فیزیک و ساخت موشک با کاغذ با حضور دانش آموزان دوره متوسطه انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ادامه داد: تماشای کلیپ پناهیان با حضور جمع کثیری از بسیجیان به همت معاونت رسانه و فضای مجازی پایگاه در جهت افزایش سطح بصیرت و آگاهی آن ها برگزار و فعالیت ورزشی فوتبال دستی در جهت ترغیب هرچه بیش تر نوجوانان و جوانان به ورزش به صورت روزانه در رده های مختلف سنی برگزار می شود.

امامی با اشاره به همراهی مداوم جهادگران بسیجی در برنامه های مختلف اجرایی در پایگاه گفت: نظافت حجره های مسجد و سرویس بهداشتی تکیه کالان به همت جهادگران بسیجی از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

او با اشاره به اهمیت آشنایی نسل امروز با آیات قرآن و فهم مفاهیم و معانی آن، جلسه ی هماهنگی امورات قرآنی در جهت اجرایی کردن مداوم تلاوت قرآن در پایگاه برپا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: گشت محله محور بسیج به صورت مداوم و هفتگی در جهت برقراری امنیت در محله برگزار و جلسه کارگروه دفاعی امنیتی جهت برگزاری رزم شبانه تشکیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها