خبرهای داغ:

دشمن واقعیت ها را وارونه جلوه می دهد

هادی سیاسی بسیج در سرخه گفت: دشمن متاسفانه ناجوانمردانه با ابزار مخرب رسانه ای واقعیت ها را وارونه جلوه می دهد و برخی به علت عدم تحلیل درست دچار لغزش می شوند.
کد خبر: ۹۵۰۶۵۶۳
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه مبارک رمضان، نشست بصیرتی با موضوع «مکتب مقاومت و اتحاد و مسائل روز کشور» به همت گروه فرهنگی و اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور فاطمه پیوندی هادی سیاسی بسیج در شهرستان سرخه برگزار شد.

پیوندی در جمع بسیجیان این پایگاه مقاومت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علامه مصباح «ره» و شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی یک شخصیت کم نظیر و و مجاهد فی سبیل الله بود. مولای متقیان حضرت علی (ع) در نهج البلاغه می فرمایند: إِنَّ الجِهادَ بابٌ مِن أَبوابِ الجَنَّةِ فَتَحَهُ اللّه‏ لِخاصَّةِ أَولیائِهِ خداوند این باب را به روی سردار دلها گشود.

او افزود: شهید سلیمانی به دست اشقی الاشقیاء به شهادت رسید. بزرگترین افراد به دست بزرگترین اشقیاء برداشته می شوند.

هادی سیاسی بسیج با اشاره به ویژگی های شخصیتی سردار سلیمانی گفت: آن سردارعزیز با بصیرت، اخلاص و با خون پاک خود به سردار قلب ها و دل ها تبدیل شد و مکتبی بزرگ و ماندگار را پایه گذاری کرد.

پیوندی خاطرنشان کرد: حضرت علامه مصباح یزدی «ره» واقعاً در مباحث علمی جهادی عمل کرد و سپهبد قاسم سلیمانی هم در عرصه مقاومت و در میدان جهاد مجاهدانه و مخلصانه درخشید و وصیت کرد بر سنگ مزار من بنویسید «سرباز» و در همین امر هم اوج بصیرت خود را نشان داد.

او در ادامه با اشاره به حوادث اخیر که ناشی از بی بصیرتی و عدم شناخت دقیق از اهداف خصمانه دشمنان است، گفت: دشمن متاسفانه ناجوانمردانه با ابزار مخرب رسانه ای واقعیت ها را وارونه جلوه می دهد و برخی به علت کمی مطالعه و نداشتن تحلیل درست و بصیرت کافی دچار خطا، لغزش و اشتباه می شوند و حقیقت را به درستی تشخیص نمی دهند و در این زمینه مدارس، دانشگاه ها و همه ما وظیفه داریم امور را به درستی تحلیل و تبیین نماییم و اجازه ندهیم که افرادی به دلیل اطلاعات ناقص در تشخیص دچار اشتباه شوند.

هادی سیاسی بسیج با بیان این که سردار سلیمانی الگویی ارزشمند بوده و خدمات ارزنده و مجاهدت های بی نظیری داشته عنوان کرد: سردار سلیمانی با شناخت، بصیرت، مجاهدت و اخلاص جلوی نقشه های خطرناکی را که برای منطقه کشیده بودند گرفت.

او در ادامه به خیانت های رضاشاه اشاره و اضافه کرد: متاسفانه عده ای سعی در تطهیر رژیم منحوس پهلوی دارند و چشم خود را بر واقعیت های آن دوره بسته اند.

پیوندی در پایان به سوالات مطرح شده توسط حاضران در جلسه پاسخ گفت و تاکید کرد: با همت و مجاهدت خالصانه فرهنگی باید از دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تبیین نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار