خبرهای داغ:

مراسم وداع با ماه مبارک رمضان در محله اسلامی سرخه برگزار شد

در آستانه عید سعید فطر و همزمان با پایان ماه مبارک رمضان مراسم وداع همراه با تجلیل و قدردانی از خادمان و فعالان قرآنی در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۶۵۴۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه مبارک رمضان، گشت اطلاعاتی محله محور بسیجیان توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) با هدف برقراری امنیت در سطح محله کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.

محمدرضا جلال فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) و عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) در این محله در خصوص برنامه های اجرایی در ایام ماه مبارک در گفتو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک وعده های نمازهای یومیه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) با حضور خواهران و برادران بسیجی و اهالی محله برگزار شده است.

او افزود: حلقه صالحین اعضای شورا پایگاه در جهت هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های اجرایی در مناسبت های پیش رو برگزار و طی مراسمی از روحانیت و خادمین فعال ماه مبارک رمضان مسجد با اهدای هدایایی تجلیل و قدردانی شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) با اشاره برگزاری روزانه بسیجیان در مراسم هر روزه محفل انس با قرآن گفت: به مناسبت ایام مبارک بسیجیان پایگاه در محفل جزء خوانی قرآن کریم شرکت کردند.

جلال با اشاره برپایی برنامه های جاری پایگاه بیان داشت: با گرم شدن هوا بخاری های پایگاه جمع و نظافت و غبارروبی واحد و اتاق آماد و پیشتیبانی به همت بسیجیان جهادگر و مسوول بسیج سازندگی پایگاه انجام شد.

او با اشاره به برپایی مراسم وداع ماه مبارک رمضان در مسجد گفت: هیئت هفتگی و مراسم وداع با ماه مبارک رمضان همراه با قرائت دعای کمیل با مداحی محمد امین جمال از بسیجیان پایگاه برگزار و در ادامه از قاریان قرآن در ایام ماه رمضان تجلیل و قدردانی شد.

عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: به همت خواهران جهادگر بسیجی امام حسن مجتبی (ع) آماده سازی و طبخ رب گوجه فرنگی به همت گروه جهادی جهت برپایی مراسم های مجمع در سال جدید انجام شد.

جلال در خاتمه عنوان کرد: برگزاری حلقه صالحین شهید علیرضا ابراهیمی در پایگاه و برنامه ورزش مفرح والیبال در سالن ورزشی امام خمینی (ره) سرخه از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار