خبرهای داغ:

کمک های مومنانه در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه انجام شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) از اهدای یک عدد روروئک به خانواده های نیازمند در آستانه عید فطر در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۶۵۸۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه مبارک رمضان و با نزدیک شدن به عید سعید فطر یک عدد روروئک به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) به خانواده نیازمند در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه اهدا شد.

سمیه ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام جهادی ضمن تبریک عید بندگی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه و در جهت دستگیری از خانواده نیازمند یک عدد روروئک به یک کودک نوپا اهدا شد.

او افزود: این کمک با یاری خیرین و به همت گروه جهادی شهید محمد باقر اسدی نژاد پایگاه انجام و در طول ماه مبارک نیز کمک های دیگری در جهت شاد کردن دل های خانواده های نیازمند در قالب توزیع بسته های معیشتی و غذا صورت گزفته است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) ادامه داد: در راستای اجرای طرح سفیران مهر، تیم امر به معروف پایگاه از ساعت نه و سی دقیقه تا یازده و پانزده دقیقه شب در محدوده خیابان های ارسطو، محرم شرقی، محرم غربی، میدان بهشتی، بلوار بسیج و بوستان معلم در جهت تذکر لسانی حضور یافته و یک مورد تذکر به واحد صنفی بابت پذیرش و ارائه خدمات به افراد بی حجاب انجام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار