فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد

بهره‌برداری از 80 پروژه سپاه در همدان

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه مجموع پروژه‎های آماده بهره‌برداری سپاه استان 80 پروژه با 12 هزار و 593 متر مربع مساحت است، گفت: تاکنون 57 میلیارد ریال برای این پروژه‌ها هزینه شده است.
کد خبر: ۸۵۹۸۱۰۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در افتتاح پروژههای عمرانی بسیج در سطح استان همدان، اظهار کرد: بسیج زمینه رشادت و فداکاری برای همه اقشار جامعه را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه مجموعه پروژه‌های هفته بسیج سال گذشته تا امسال در شهرستان‌های مختلف انجام شده و در حال انجام است، افزود: در همه ماموریت‌ها سعی کردیم همه رده‌های استان را مدنظر قرار دهیم و یک هم‌پوشانی صورت گیرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه سوله 9 دی و سوله صالحین افتتاح می‌شود، بیان کرد: مساحت این سولهها 7 هزار و 643 متر مربع است و برای ساخت آنها 34 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه سوله‌های 9 دی محوریت شهرستانی دارند، عنوان کرد: اما سوله‌های صالحین حوزه‌های مقاومت، بخش‌ها و دهستان‌ها را در برمی‌گیرند.

ابوحمزه با اشاره به آماده شدن دو حوزه مقاومت گفت: برای ساخت این دو حوزه مقاومت نیز 5 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه تدبیر مقام معظم رهبری این است که همه یگان‌های سپاه در شرایطی که نیاز است باید به سه برابر خود افزایش پیدا کنند، اظهار کرد: اجرای طرح سامان دادن به ساختمانهای گردانهای امام حسین(ع) از دیگر برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: دو ساختمان گردان با 750 مترمربع و هزینه 6 میلیارد تومان آماده بهرهبرداری است.

وی با بیان اینکه یکهزار و 300 پایگاه مقاومت در استان وجود دارد، عنوان کرد: از این تعداد 450 پایگاه مربوط به خواهران است.

ابوحمزه با بیان اینکه سعی شده احداث پایگاه‌ها مرحله به مرحله انجام شود، بیان کرد: یک درصد بودجه تملک دارایی به سپاه اختصاص می‌دهند تا پایگاه‌های مقاومت در استان ساخته شود.

وی در ادامه گفت: طی سال گذشته 60 پایگاه مقاومت با 3 هزار و 600 متر مربع مساحت در استان همدان به بهره‌برداری رسیده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه مجموع پروژههای آماده بهره‌برداری سپاه استان 80 پروژه با 12 هزار و 593 متر مربع مساحت است، تصریح کرد: تاکنون 57 میلیارد ریال برای این پروژه‌ها هزینه شده است.

وی با اشاره به ساخت اردوگاه شهید باکری، گفت: در یکی دو سال اخیر اردوگاه شهید باکری را در خرمشهر ساخته‌ایم.

ابوحمزه اظهار کرد: سالانه 30 تا 35 هزار نفر از قشرهای مختلف جامعه را به مناطق عملیاتی اعزام میکنیم.

وی با بیان اینکه سقف اسکان استان 600 نفر بود، افزود: مقرر شد اردوگاه شهید باکری در دو کیلومتری خرمشهر ساخته شود تا صددرصد کاروانها را پوشش دهد و اگر اردوگاه شهید باکری آماده بهرهبرداری شود حدود یکهزار و 200 نفر را در هر اعزام می‌توانیم پوشش دهیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه سپاه در رابطه با بودجه و امکانات، مشکل خاصی ندارد، بیان کرد: باید در خصوص موضوع بسیج کمک شود چراکه بسیج ظرفیت عظیمی است.

وی با بیان اینکه تعداد بسیجیان زیاد است و روز به روز نیز به تعداد آنها افزوده می‌شود، عنوان کرد: از استاندار و دیگر ارگان‌ها درخواست دارم در بحث بسیج وارد شوند.

ابوحمزه با اشاره به اینکه پس از شهادت سردار همدانی و آوردن شهدای حرم، موج عظیمی از جوانان برای اعزام به سوریه و عراق به سپاه و بسیج روی آوردند، گفت: هرچند اعزام به این شکل انجام نمی‌شود و فقط مستشاری است.

وی با بیان اینکه هرچه جوانان را بیشتر با فرهنگ بسیج آشنا کنیم آسیب‌پذیری آنها کمتر می‌شود، عنوان کرد: با فرهنگ بسیج می‌توانیم روح و دل جوانان را از آسیب‌ها مصون بداریم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات