خبرهای داغ:
مسئول پروژه تقاطع غیر همسطح انقلاب ملایر خبر داد
مسئول پروژه تقاطع غیر هم‌سطح ملایر از پیشرفت 45 درصدی پروژه تقاطع غیر هم سطح انقلاب ملایر خبر داد و گفت: این پروژه در خرداد ماه 95 به بهره‌برداری می رسد.
کد خبر: ۸۵۹۸۱۴۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶

علی کلهری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در ملایر اظهار داشت: میدان‌های انقلاب و تعاون ملایر یکی از پر ترددترین مسیرهای ورودی شهر ملایر است که برای جلوگیری از ترافیک سنگین و تصادفات، احداث دو تقاطع غیرهمسطح در این دو میدان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه تقاطع غیرهمسطح میدان انقلاب در خرداد ماه 95 به بهره‌برداری می رسد، ادامه داد: مطالعات ژئوتکنیک این پروژه توسط شهرداری انجام و با موانع زیادی در مقابل دستگاه های خدمات‌رسان برای اجرای پروژه مواجه شد و با اشراف کامل به معارض و عوارض زیر سطحی شروع به کار شد.
مسئول پروژه تقاطع غیر همسطح انقلاب ملایر تصریح کرد: بعد از انجام مطالعات دقیق و برگزاری مناقصه و واگذاری طرح به شرکت تدبیر ساحل پارس با همکاری قرارگاه سازندگی قائم، عملیات اجرایی این پروژه به صورت رسمی از 26 اسفند ماه سال 93 آغاز شد.

وی افزود: جزییات طرح به صورت کامل از سوی شهرداری در اختیار دستگاه های خدمات رسان قرار گرفته تا در زمان احداث تقاطع موانعی بر سر راه آن وجود نداشته باشد.
کلهری یکی از اولویت های مهم تقاطع غیرهمسطح میدان انقلاب را پیش بینی وضعیت ترافیک در زمان اجرای طرح عنوان کرد و گفت: تردد و عبور و مرور در تمامی مسیرها جریان دارد .
وی با اشاره به پیشرفت 45 درصدی پروژه تقاطع غیر هم سطح انقلاب ملایر افزود: فاز دوم تقاطع شامل احداث زیرگذر است که در صورت نیاز برای 20 سال آینده با خاکبرداری و هزینه ای اندک احداث خواهد شد و از هم اکنون پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.
مسئول پروژه تقاطع غیر همسطح انقلاب ملایر در پایان با تقدیر از همکاری و همسویی کارکنان از کار جهادی و توسعه حرفه ای در این پروژه اظهار خرسندی کرد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات