خبرهای داغ:
استاندار همدان با تأکید بر اینکه بسیج قابل مصادره و خط‌کشی نیست، گفت: بسیج به همه ملت ایران تعلق دارد.
کد خبر: ۸۵۹۸۱۵۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدناصر نیکبخت امروزدر مراسم افتتاح پروژههای عمرانی بسیج در همدان با گرامیداشت یاد شهیدان به‌خصوص شهید همدانی، اظهار داشت: سردار شهید حسین همدانی در یاد و خاطره همه ایرانیان و مردم همدان جاودانه است.

وی با بیان اینکه همه ما باید فلسفه قیام حسینی را در زندگی سرمشق خود قرار دهیم، افزود: امیدوارم بسیج همواره به‌عنوان مدافع کشور و انقلاب سربلند و پیروز باشد.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه بسیج قابل مصادره و خط‌کشی نیست، ادامه داد: بسیج به همه ملت ایران تعلق دارد و یکی از آثار ماندگار و ارزشمندی است که امام خمینی (ره) همان اوایل انقلاب رسالت آن را به مردم معرفی کردند و رسالت بسیج همواره باید محفوظ بماند.

وی با اشاره به اینکه جوانان سرمایه‌های اجتماعی هر کشوری هستند، افزود: افکار و سلامت روحی و جسمی جوانان باید حفظ شود، چراکه آسیب‌ها، دسیسه و توطئه‌های دشمن همیشه در کمین جوانان است.

نیکبخت بابیان اینکه این حفظ کردن نیاز به تلاش مضاعف دارد، اضافه کرد: ایجاد فضاهای مناسب برای جوانان و ایجاد علاقه در آن‌ها کار دولت‌هاست.

وی با اشاره به اینکه سرانه فضای ورزشی در کشور حدود نیم متر است، گفت: با ایجاد ورزشگاه‌ها که به افزایش سرانه فضای ورزشی می‌انجامد می‌توان فضاهای مناسب علاقه‌مندی جوانان ایجاد کرد.

استاندار همدان با اشاره به سالن‌های ورزشی احداث‌شده در هفته بسیج، افزود: احداث سالن‌های ورزشی هزینه‌های بالایی دارد، حال اینکه سوله‌های ورزشی در حد معمول می‌تواند جوابگوی پاره‌ای از نیازهای جوانان باشد که با سرمایه مناسبی هم احداث می‌شود.

وی در ادامه بابیان اینکه امروز کسی جرأت چپ نگاه کردن به ایران را ندارد، گفت: ابرقدرت‌های جهان امروز ایران را به رسمیت می‌شناسند و نشانگر این است که ایران ابرقدرت منطقه است.

نیکبخت با اشاره به اینکه اکنون‌که در همه دنیا جنگ و خونریزی است و ما برای سلامت جوانان خود پروژه‌های ورزشی احداث می‌کنیم، ادامه داد: این حکایت از امنیت در ایران دارد و هشت سال دفاع مقدس کشور را از هر تعرضی بیمه کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات