خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر مطرح کرد

هفته بسیج فرصتی برای تبیین فرهنگ جبهه و ایثار و شهادت

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر همدان گفت: هفته بسیج فرصت مناسبی برای تبیین فرهنگ جبهه و ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۸۵۹۸۱۳۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، هوشنگ صمدی مطلوب در جلسه هماهنگی با فرمانده پایگاه های تابعه حوزه شهید خادم‌پر همدان بیان داشت: برای برگزاری هر چه باشکوه تر هفته بسیج در مجموع پایگاه های تابعه حوزه مقاومت خادم پر همدان بیش از 200 برنامه در سطح مساجد و پایگاه های حوزه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هفته بسیج فرصت مناسبی است تا فرهنگ و ایثار و از خودگذشتگی های موجود در جبهه های دفاع مقدس را به همگان بشناسانیم، ادامه داد: برنامه های فرهنگی و اجرایی باید در راستایی باشد تا بتوان فرهنگ دفاع مقدس و ایثار را هرچه بهتر به نسل جوان و به خصوص بسیجیان شناساند.

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر همدان با تأکید بر برگزاری کیفی برنامه‌ها اضافه کرد: دعوت از سخنرانان برجسته و پیشکسوت در عرصه جهاد و جبهه های دفاع مقدس می‌تواند جذابیت برنامه ها را به حداکثر برساند.

وی ابراز داشت: تمام امکانات حوزه مقاومت و تیم فرهنگی حوزه با تمام توان در کنار پایگاه های مقاومت بوده تا این برنامه ها باشکوه تر برگزار شود.

صمدی مطلوب در پایان با تأکید بر اینکه داشتن بصیرت و فهم بالای سیاسی از جمله خصوصیات نیروهای کارآمد برای آینده کشور است، گفت: فرماندهان پایگاه‌ها باید به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند و با اجرای برنامه های کارآمد این وظیفه مهم را به خوبی انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات