خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان همدان خبر داد

برگزاری بیش از 50 عنوان برنامه طی هفته بسیج در همدان

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان از برگزاری بیش از 50 عنوان برنامه طی هفته بسیج توسط بسیج دانشجویی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۸۰۹۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱

طیب فریادرس در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در همدان با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره سردار شهید همدانی و مدافعان حرم اظهار داشت: بسیج یادگار امام (ره) و رمز استواری ملت در برابر دشمنان قسم خورده ملت ایران است که قصد داشتند جلوی پای مردم را سد کنند.

وی افزود: بسیج با اشاره امام امت از تمام موانع و مشکلات عبور کرده و امروز به برکت این حرکت به سمت نجات منطقه اسلامی حرکت می‌کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد: بیش از 50 عنوان برنامه در هفته بسیج توسط بسیج دانشجویی پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: غبارروبی مزار شهدای گمنام در دانشگاه‌ها، کوهپیمایی دانشجویان خواهر، یادواره شهدا ویژه خواهران دانشجو، دوره یک‌روزه علوم اسلامی، رونمایی از شهید شاخص بسیج دانشجویی «شهید احدی» و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.

فریادرس تصریح کرد: برگزاری طرح شکوه هجرت و تجلیل از خادمین و گروه‌های جهادی برتر که در تابستان گذشته فعالیت کرده‌اند با حضور دکتر قدیانی رئیس سابق بسیج دانشجویی و همایشی تحت عنوان «جنبش دانشجویی و مقابله با نفوذ» با حضور دکتر حسینی وزیر سابق ارشاد و سردار ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز از برنامه‌های شاخص این هفته است.

وی با اشاره به وظیفه امروز بسیج در جامعه به ویژه بسیج دانشجویی بیان کرد: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری ما به عنوان بسیج باید از روح آرمان‌خواهی ملت مراقبت کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان تصریح کرد: بسیج دانشجویی باید تلاش کند حرف انقلاب را در قالب گفتمان در جامعه پیاده کند چراکه اگر این امر محقق شود به سمت هدف انقلاب حرکت خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: ما در بحث استکبارستیزی به نتایج مطلوبی رسیدیم و در زمان مذاکرات هسته‌ای این بسیج دانشجویی بود که عَلَم «مرگ بر آمریکا» را برداشت.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات