خبرهای داغ:
معاون مهندسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد
معاون مهندسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان به ۴۲ سالن ورزشی با پیشرفت فیزیکی بین ۲۰ تا ۶۰ درصد در دست احداث اشاره کرد و گفت: بیش از ۴۴ هزار مترمربع به فضای ورزشی استان افزوده خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۹۸۱۲۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی قره‌باغی امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی بسیج بابیان اینکه امروز شاهد ثمره شجره طیبه‌ای هستیم که امام خمینی (ره) آن را بنا نهاد، اظهار داشت: بسیج ادامه قیام امام حسین(ع) است.

وی با اشاره به پروژههای آماده بهرهبرداری و پنج ‌ساله در استان، گفت: از این پروژه‌ها می‌توان به ۸۲ سالن ورزشی صالحین و ۹ دی، ۴۲ حوزه مقاومت بسیج، سالن‌های مخصوص تیراندازی و ۵۰۰ پایگاه مقاومت بسیج اشاره کرد.

معاون مهندسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اردوگاه شهید باکری به‌عنوان یک نمونه موفق از همکاری استانی، افزود: این پروژه ارائه کوچکی از توانمندی‌های استان بود که باوجود اینکه دیر شروع شد اما به‌خوبی پیشرفت کرد.

وی با افزودن اینکه این اقدامات تنها مربوط به بسیج و سپاه نبوده، ادامه داد: ۱۶ استان در اردوگاه شهید باکری مستقر هستند اما نقش همدان در این‌ زمینه شاخص بوده است.

قرهباغی با اشاره به افتتاح اردوگاه شهید باکری در چند کیلومتری خرمشهر هم‌زمان با دهه فجر افتتاح، گفت: هزینه استانی اردوگاه مبلغی کمتر از 1.5 میلیارد تومان بوده است که نشان می‌دهد اگر همت و همکاری باشد همیشه پول به‌تنهایی تعیینکننده نخواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به مبلغ 5.7 میلیارد تومان هزینه پروژه‌های مورد بهرهبرداری، افزود: سال گذشته ۲۴ سالن ورزشی با ۱۷ هزار مترمربع فضای ورزشی در همین ایام به بهرهبرداری رسید.

معاون مهندسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان به ۴۲ سالن ورزشی با پیشرفت فیزیکی بین ۲۰ تا ۶۰ درصد در دست احداث اشاره و عنوان کرد: بیش از ۴۴ هزار مترمربع به فضای ورزشی استان افزوده خواهد شد.

وی با افزودن این نکته که بااحتساب ۴۴ هزار مترمربع، مساحت سالن‌های ورزشی استان به ۱۴ هزار و ۸۶۱ مترمربع می‌رسد، عنوان کرد: ۳۸ درصد فضای سالنهای ورزشی افزایش می‌یابد.

قرهباغی با اشاره به اینکه افزایش فضاهای ورزشی به افزایش سرانه ورزشی، سلامت مردم، جذب جوانان به بسیج، جذب منابع ملی و کاهش ناهنجاری‌ها کمک میکند، ادامه داد:اساس پروژههای بسیج مشارکتی است و هر استانی که بیشتر سهم آورده و مشارکت مردمی داشته باشد از منابع ملی بسیج هم سهم بیشتری می‌برد.

وی بابیان اینکه با گسترش افراطی فضاهای مجازی علاوه بر آسیب‌های فراوان، جوانان بی‌تحرک شده‌‌اند، گفت: این امر به بروز آسیبهای روانی و جسمی در بین جوانان منجر می‌شود.

معاون مهندسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان بابیان اینکه برای استفاده از زیرساخت‌های برنامه ششم راهی به‌جز اتمام پروژه‌های پنج‌ساله نداریم، اضافه کرد: بخشی از پروژهها در روستاها قرارگرفته است که میتواند فضای مناسبی برای اسکان اضطراری مردم در زمان حوادث غیرمترقبه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات