خبرهای داغ:
سردار ابوحمزه در تجلیل از بسیجیان اصناف:

ستون نظام اسلامی ماهیت و محتوای نظام است/دشمنان به «نفوذ» دل بسته‌اند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه ستون نظام اسلامی ماهیت و محتوای نظام است، گفت: دشمن به دنبال حفظ صورت نظام و زدن سیرت نظام است که در صورت تحقق با یک تلنگر ارکان نظام ساقط می شود.
کد خبر: ۸۵۹۸۰۲۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در همایش تجلیل از بسیجیان اصناف همدان اظهار داشت: حوادثی که در دنیا اتفاق می‌افتد از جمله در فرانسه و کشورهای اروپایی که به تعبیر حضرت امام(ره) تقابل اسلام علوی و اسلام ناب با اسلام آمریکایی است که اسلام هراسی را در جریان کار می گذارند.

وی افزود: داعشی که به وجود آمده در اصل دست پرورده آنان است و خود این کشورها از داعش حمایت کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: در جریان فرانسه نیز از قبل مطلع بودند که چه اتفاقی ‌خواهد افتاد همانطور که از برج های دوقلو مطلع بودند و جالب اینکه یهودیان در آن لحظه در آنجا نبودند.

وی با بیان اینکه وحشت سران این دولت‌ها از اسلام است، گفت: آن چیزی که اکنون در سطح دنیا وجود دارد، این است که آنان به شدت در عرصه‌های سیاسی، نظامی، عقیدتی و روابط بین الملل در برابر جمهوری اسلامی دچار شکست شده و به بحث «نفوذ» دل بسته‌اند.

ابوحمزه تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دو سه ماه گذشته حدود 70 بار کلمه نفوذ را بیان کردند و این امر نیازمند موشکافی و توجه است.

وی با بیان اینکه دشمن دربحث نفوذ به دو بخش مسئولین و مردم توجه دارد، تأکید کرد: در بخش مسئولین به دنبال نفوذ در تصمیم‌سازی و تصمیم گیری‌ها است و در بخش مردم سعی می کند با ایجاد تردید و شبهه مردم را از مسیر نورانی که امام (ره) و رهبری و اسلام تبیین کرده‌اند دور سازد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: در زمینه اصناف نیز دشمنان به دنبال زیر و رو کردن اقشار هستند تا در جامعه اسلامی آن چیزی را که ارزش است تبدیل به ضد ارزش کنند و افرادی را که نفسانیت بر عقلانیت آنها حاکم است به بازار تلقین می‌کنند.

*اصناف خود را به معنویت و رعایت ضوابط مقید کند

وی تصریح کرد: آن چیزی که در بحث نفوذ در بازار جلوه می کند جلوه دادن حرام خدا به جای حلال است که نتیجه آن فساد اخلاقی و فکری خواهد بود.

ابوحمزه تأکید کرد: همانطور که رشد انسان تدریجی است سقوط انسان نیز تدریجی است و مرحله به مرحله به نقطه‌ای می رسد که تمام داشته های خود را از دست می‌دهد.

وی با اشاره به بحث نفوذ در ادارات ابراز کرد: اولین و مهمترین نکته این است که در محیط ادارات کار می کنند، انگیزه را می گیرند و مدیران را نسبت به کار بی تفاوت می کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: بی دغدغه کردن افراد مؤثر در یک مجموعه از اهداف اصلی دشمنان است.

وی با بیان اینکه نکته دوم حاکم کردن روابط بر ضوابط است، گفت: نکته سوم جابه‌جایی ارزش‌ها با ضد ارزش‌ها در دستگاه‌های اجرایی است.

ابوحمزه با بیان اینکه مقام معظم رهبری می فرمایند «دشمن به دنبال حفظ صورت نظام و به دنبال زدن سیرت نظام است»، افزود: وقتی که صورت نظام حفظ شود و سیرت نظام زده شد با یک تلنگر ارکان نظام ساقط می شود.

وی با بیان اینکه ستون نظام اسلامی ماهیت و محتوای نظام است، تصریح کرد: هندسه نظام اسلامی بر اساس نماز، روزه، زکات و امر به معروف و نهی از منکر استوار است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یادآورد شد: اگر قشر اصناف به دنبال مقابله با جریان نفوذ است باید خود را به معنویت و رعایت ضوابط مقید کرده و حق را به حق‌دار بدهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات