خبرهای داغ:
امام جمعه کبودراهنگ با تأکید بر بصیرت‌افزایی و معرفت دینی بسیجیان، این امر مهم را از تاکیدات مقام معظم رهبری دانست و افزود: بصیرت‌دهی به آحاد جامعه یکی از اهداف و رسالت های بسیج است.
کد خبر: ۸۵۹۷۹۸۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت الاسلام یوسف روحانی در مراسم دیدار مسئولین ادارات و نخبگان بسیجی به مناسبت هفته بسیج با گرامیداشت تبریک هفته بسیج اظهار داشت: نقش و حضور بسیج در تمام عرصه های سیاسی،اقتصادی و فرهنگی چاره ساز است.

وی افزود: برای بالا بردن افکار بسیج باید سرمایه گذاری شود زیرا امروز کشور ما تمام موفقیت‌های خود را مدیون تفکر و فرهنگ بسیجی می‌داند.

امام جمعه کبودراهنگ با اشاره به کودتای 21 بهمن 57 و توطئه‌های دشمن برای برچیدن انقلاب گفت: آنچه که عامل شکست و خنثی شدن این توطئه‌ها شد، حضور بسیج و نیروهای مردمی در همه عرصه‌های سیاسی اقتصادی و اجتماعی بود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با روحیه استکباری خود سعی دارند تفکر و سیاست‌های غلط خود را در سراسر دنیا ترویج دهند که خوشبختانه تفکر و فرهنگ بسیجی در برابر آنان قد علم کرده واز ارزش‌های ملی کشور دفاع می‌کنند.

روحانی اظهار داشت: آنچه باعث ایجاد و تقویت روحیه بسیجی و انقلابی می‌شود حرکت حول محور قرآن و عترت است.

وی تصریح کرد: هر جا که اسلام و قرآن احساس نیاز می‌کند بسیج است که وارد عرصه می‌شود.

امام جمعه کبودراهنگ با تأکید بر بصیرت‌افزایی و معرفت دینی بسیجیان، این امر مهم را از تاکیدات مقام معظم رهبری دانست و افزود: بصیرت‌دهی به آحاد جامعه باید از کانال بسیج صورت گرفته و این یکی از اهداف و رسالت های بسیج است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات