خبرهای داغ:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی باید با تفکر بسیجی پیش برویم چراکه هیچ‌کس نمی‌تواند مانند بسیج فعالیت کند.
کد خبر: ۸۵۹۸۰۳۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدرضا متین امروز در همایش تجلیل از بسیجیان اصناف همدان بابیان اینکه ارتش ۲۰ میلیونی ایران، دنیا را به‌زانو درآورده است، اظهار داشت: در راستای اقتصاد مقاومتی باید با تفکر بسیجی پیش برویم چراکه هیچ‌کس نمی‌تواند مانند بسیج فعالیت کند.

وی با بیان اینکه باید شرایط کشور را به‌گونه‌ای سامان دهیم که تحریم‌ها تأثیرات منفی بر کشور نداشته باشند، بیان کرد: با بهتر شدن بعضی از کارها تحریم‌ها هیچ تأثیری بر کشور نخواهد گذاشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه متأسفانه نسل امروز کشور دچار تغییراتی شده‌اند، عنوان کرد: خلوص نیت نسل امروز کشور نسبت به گذشته تغییر کرده اما امیدواریم شرایط بهتر از قبل شود.

متین با بیان اینکه باید همدلی و هم‌زبانی در جامعه نهادینه شود تا باعث خشنودی رهبر انقلاب شویم، گفت: سایه رهبری بر سر ملت موجب اقتدار عزت ایران است.

وی بابیان اینکه تا زمانی که سایه رهبری بر سر این ملت قرار دارد دشمنان جرات سوء استفاده از این کشور را نخواهند داشت، بیان کرد: همه باید برای خشنودی رهبر و کشور دست‌به‌دست هم دهیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان بابیان اینکه سردار همدانی یک بسیجی بود، افزود: این سردار اسلام مقتدرانه پای هدف خود ایستاد و به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات