خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه باید به صورت کیفی به برنامه فرهنگی راهیان نور پرداخته شود، گفت: ملاک میزان تأثیرگذاری بر مخاطبین این حرکت بزرگ فرهنگی است.
کد خبر: ۸۵۹۷۵۶۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه در مراسم تجلیل از خادمین راهیان نور همدان که همزمان با سومین روز از هفته بسیج برگزار شد، ضمن تبریک سی و ششمین سالگرد هفته مبارک بسیج به برنامه فرهنگی راهیان نور اشاره کرد و افزود: برای ما نباید آمار و عدد ملاک باشد.

وی با بیان اینکه باید به صورت کیفی به برنامه فرهنگی راهیان نور پرداخته شود، تأکید کرد: ملاک میزان تأثیرگذاری بر مخاطبین این حرکت بزرگ فرهنگی است.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در طی چند ماه اخیر ایشان 70 بار به کلمه «نفوذ» اشاره کردند و این یعنی دشمن با هدف تهاجم فرهنگی و نفوذ در بین جوانان و نوجوانان ما به دنبال به قهقرا بردن آنها است که باید این موضوع با دقت در برنامه های فرهنگی لحاظ شود.

وی با اشاره به اثربخشی اردوهای راهیان نور اضافه کرد: راهیان نور جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را در مقابل هجمه بی‌وقفه دشمن واکسینه می‌کند.

ابوحمزه عنوان کرد: این حرکت فرهنگی بزرگ که چند سالی است به همت سازمان بسیج مستضعفین کشور به راه افتاه است تاثیرات شگرفی در جامعه جوان و نوجوان و دانش‌آموزان ایجاد کرده که امید است بتوانیم هر روز بهتر از گذشته این حرکت عظیم فرهنگی را تقویت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات