خبرهای داغ:
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) افتر از برپایی محفل انس با قرآن همراه با جشن اعیاد شعبانیه ویژه اهالی روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۲۴۹۴
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، جلسه هفتگی قرائت قرآن کریم ویژه اهالی روستای افتر مقیم سمنان در مسجد امام حسن عسکری (ع) به همت پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) افتر برگزار شد.

محمد حمیدی از بسیجیان این پایگاه مقاومت در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: محفل انس با قرآن به صورت هفتگی با حضور بسیجیان با استقبال خوبی برپا می شود. همچنین به مناسبت اعیاد شعبانیه مراسم جشن و مولودی خوانی در این مسجد برگزار شد.

او با اشاره به برپایی برنامه های ورزشی به همت مسوول تربیت بدنی پایگاه افزود: هماهنگی های سالن ورزشی جهت تمرین والیبال بسیجیان پایگاه در سالن شهرداری سمنان انجام و گشت عملیاتی محله محور بسیجیان در قالب یک تیم چهار نفره از ساعت بیست و دو الی یک بامداد با هدف برقراری امنیت در روستا انجام شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) افتر ادامه داد: همچنین به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) ایستگاه صلواتی در ورودی روستا با مشارکت نوجوانان و جوانان بسیجی برپا شد.

گفتنی است جشن میلاد امام زمان (عج) به همت پایگاه مقاومت بسیج ولی عصر (عج) با همکاری جهادگران بسیجی در حسینیه روستای اروانه در سرخه نیز برپا شد

اجرای ایست و کنترل در ورودی روستای اروانه توسط بسیجیان این پایگاه از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار