خبرهای داغ:
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله روستای لاسجرد از برپایی ایستگاه صلواتی همراه با نشست تبیینی به منظور حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۲۲۰۲
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، ایستگاه صلواتی شهدا به همت پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله روستای لاسجرد در سرخه در آستان مقدس امامزادگان سیدرضا و سیدعلی اکبر (ع) و گلزار شهدای روستا برپا شد.

علی اکبر معینیان از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با ایّام شعبانیه و ولادت منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) ایستگاه صلواتی به یاد و نام  شهید والامقام حسن نیاکان د روستا برپا شد.

او افزود: همچنین در روز ولادت نیز ایستگاه صلواتی همراه با توزیع نقل و شیرینی و شربت توسط بسیجیان پایگاه در آستان مقدس امامزادگان سیدرضا و سیدعلی اکبر (ع) و گلزار شهدای لاسجرد انجام شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله روستای لاسجرد با اشاره به برگزاری هیئت به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان توسط بسیجیان خاطرنشان کرد: جشن با شکوه نیمه شعبان با مشارکت نوجوانان و جوانان بسیجی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نجم، دکلمه خوانی، دعوت به حضور حداکثری در انتخابات، اجرای گروه سرود، مولودی خوانی سعید علیخانی و نورافشانی با حضور گسترده عموم اهالی روستا برگزار شد.

گفتنی است حلقه صالحین پایگاه مقاومت بسیج امام موسی بن جعفر (ع) در روستای اسدآباد در سرخه برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار